Licitatie Publica - Legume fructe pe anul 2011
Anunt de participare numarul 119170/13.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Adresa postala: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Stelian Gorbanescu, Tel. 0230.520172, Email: [email protected], Fax: 0230.523337, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Legume fructe pe anul 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul centrelor din subordinea DGASPC Suceava precizate in doc de atribuire.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 967, 656RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Reluareacompetitiei se face in SEAPdupa urmatorul grafic: Prima reluareaa competitiei 25 ? 30 mai 2011, A doua reluareaa competitiei25-30 iunie 2011, A treia reluareacompetitiei a 25-30 iulie 2011, A patra reluareaa competitiei25-30 august 2011, A cincea reluareaa competitiei25-30 septembrie 2011, A sasea reluareaa competitiei 25-30 octombrie 2011.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Legume fructe pe anul 2011 conform documentatie de atribuire atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Legume fructe pe anul 2011 confrom caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 967, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 10200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul DGASPC Suceava. Termen de plata 60 zile cu OP in Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat;
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantuldeclara ca nu se afla in situatia de a fi exclus din procedura, asa cum este prevazuta la art 69¹ din OUG nr.34/2006;Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta; Certificat ORC;(prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
- Se vor prezentab certificate/documente (in termen de valabilitate), care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001la ofertant. Se accepta si societati in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa evaluarea ofertelor va avea loc o etapa finala de licitatie electronica. Elementul reofertarii: pretul total fara TVA. Reofertarea o runda de 24 ore cu incepere la data comunicata de sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11327/01.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Suceava - Serviciul achizitii publice, contracte, investitii si receptie lucrari
Adresa postala: b-dul. George Enescu, nr.16, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Tel. 0330520172, Email: [email protected], Fax: 0230523337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 08:51