Licitatie Publica - Legume proaspete
Anunt de participare numarul 100847/25.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Ermil Chelariu, Tel. 655650 int. 129 sau 139, Email: [email protected], Fax: 610064, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Legume proaspete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02132 Constanta – port dana 0; UM 02146 Mangalia; UM 02145 Constanta (inclusiv 02020);
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras, verdeata, vinete, dovlecei, gogosari)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221240-0 - Tomate (Rev.2)
03221230-7-Ardei (Rev.2)
03221250-3-Dovlecei (Rev.2)
03221270-9-Castraveti (Rev.2)
03221300-9-Legume pentru frunze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
rosii-minim 15.100 kg, maxim 28.500 kg; castraveti-minim 8.600 kg, maxim 16.700 kg; ardei gras-minim 7.600 kg, maxim 14.200 kg; verdeata-minim 2.300 kg, maxim 4.100 kg; vinete-minim 3.100 kg, maxim 3.100 kg; dovlecei-minim 3.300 kg, maxim 3.300 kg; gogosari-minim 1.900 kg, maxim 1.900 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 321, 840RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se incheie pe cantitatea minima, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: solicitata pt fiecare lot conform documentatiei de atribuire; garantie de buna executie-5%din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere.Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din O.U.G.34/2006, declaratie calitate participant, certificate fiscale care atesa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si taxelor locale, certificat de inregistrare si constatator emise de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale-bilant contabil 31.12.2008-bilant contabil 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra globala de afaceri, pe ultimii 3 ani de: 115.000 lei pt rosii; 70.000 lei pt castraveti, 75.000 lei pt ardei gras, 33.000 lei pt verdeata, 10.000 lei pt vinete, 11.000 lei pt dovlecei, 6.500 lei pt gogosari
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista livrari produse, recomandari/acte conatatatoare, declaratie asigurare transport autorizat sanitar, autorizare sanitara, declaratie asigurare delegat la livrare, certificat producator (pt producatorii interni)sau documente echivalente, autorizatie livrare produse, dovada calitatii de importator/distribuitor autorizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a unui/unor contract/contracte de legume proaspete de cantitati cel putin egale cu: 15.100 kg pt lotul I, 8.600 kg pt lotul II, 7.600 kg pt lotul III, 2.300 kg pt lotul IV, 3.100 kg pt lotul V, 3.300 kg pt lotul VI, 1.900 kg pt lotul VII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian, nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241/606598, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: Str.Fulgerului, nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel. 0241/610064, Fax: 0241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 13:36