Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Legume proaspete


Anunt de participare numarul 115428/16.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala:  Str. Fulgerului nr.99, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900371, Romania, Punct(e) de contact:  Octavian Patrascu, Tel. 655650 int. 129 sau 139, In atentia:  d-rei Diana Burlacu, Email:  [email protected], Fax:  610064, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Legume proaspete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02132 Constanta ? Port - Dana 0; UM 02146 Mangalia; UM 02145 Constanta (inclusiv UM 02020) Constanta
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 457, 357RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In cadrul acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente, in raport cu resursele financiare alocate, avand in vedere perioadele si cantitatile estimative specificate la pct.7.1 din caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras, verdeata, vinete, dovlecei, gogosari)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221240-0 - Tomate (Rev.2)
03221230-7-Ardei (Rev.2)
03221250-3-Dovlecei (Rev.2)
03221270-9-Castraveti (Rev.2)
03221300-9-Legume pentru frunze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Legume proaspete (rosii-42.230 kg, castraveti-20.600 kg, ardei gras-21.340 kg, verdeata-3.610 kg, vinete-2.460 kg, dovlecei-1.330 kg, gogosari-1.580 kg)
Valoarea estimata fara TVA: 457, 357RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare pentru fiecare lot conform documentatiei de atribuire; garantie de buna executie la contractul subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individul sau in asociere. Grupul de operatori economici carora li se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea la art. 181 din O.U.G. 34/2006 si calitatea de participant la procedura; certificate de atestare fiscala pentrut indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local; certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (persoane fizice/juridice straine), certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, bilantul contabil la 31.12.2008, bilantul contabil la 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala pe 2007, 2008 si 2009 de minim: 17.241, 60 lei pentru rosii, 8.910, 00 lei pentru castraveti, 9.646, 00 lei pentru ardei gras, 2.816, 00 lei pentru verdeata, 2.767, 50 lei pentru vinete, 1.507, 50 lei pentru dovlecei, 1.791, 00 lei pentru gogosari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse; Recomandari/acte constatatoare;Declaratie asigurare mijloc transport; Autorizare sanitara mijloc transport;Declaratie asigurare un delegat la fiecare livrare; Autorizare pentru livrarea produselor;Document care atesta calitatea de importator/distribuitor autorizat;Certificat de producator (producatori interni) sau documente echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, a cel putin unui contract sau a mai multor contracte care a/au avut ca obiect furnizarea produsului legume in cantitate cumulata de cel putin 3.592 kg lot I, 2.025 kg lot II, 1.855 kg lot III, 352 kg lot IV, 615 kg lot V, 335 kg lot VI, 398 kg lot VII.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cadrul acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente, in raport cu resursele financiare avand in vedere perioadele si cantitatile estimative specificate la pct.7.1 din caietul de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 02022 Constanta
Adresa postala:  Str. Fulgerului, nr.99, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900371, Romania, Tel. 0241/610064, Fax:  0241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer