Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras)


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
360.996 RON

Castigatorul Licitatiei: GRANBIS S.R.L
Anunt de atribuire numarul 146011/06.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141523
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Patrascu, Tel. +40 241/655650, In atentia: Emilia DRAGAN, Email: [email protected], Fax: +40 241/610074, Adresa internet (URL): www.bazanavala.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform pct. 7 din caietele de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
legume proaspete (rosiipentru perioada 01.11.2013- 30.06.2014, castravetipentru perioada 01.11.2013- 30.04.2014, ardei gras pentru perioada 01.11.2013- 30.06.2014)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221240-0 - Tomate (Rev.2)
03221230-7-Ardei (Rev.2)
03221270-9-Castraveti (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
360, 995.9RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: E 4549 Denumirea: Legume proaspete: rosii, castraveti, ardei gras
V.1) Data atribuirii contractului 28.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GRANBIS S.R.L
Adresa postala: Str.Theodor Sperantei nr.60, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900016, Romania, Tel. 0241626310, Email: [email protected], Fax: 0241626310
STEDYAN COM S.R.L.
Adresa postala: str. Scolilor, nr.39, bl. D pp, sc.4, et.4, ap. 66, Localitatea: Braila, Cod postal: 6100, Romania, Tel. 0744535213, Email: [email protected], Fax: 0239625190
GEOCOR TRADE IMP-EXP S.R.L.
Adresa postala: Sola 123, parcela 1113/11/2, lotul 2, hala birou 2, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900455, Romania, Tel. 0729.036.781, Email: [email protected], Fax: 0241.55.99.44
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 394825.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 360995.90 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, in concordanta cu numarul de zile pct. I.1 Fisa de date a achizitiei, numai prin intermediul SEAP. Autoritatea contractanta delegata va fi transmite raspunsul la clarificari numai prin intermediul SEAP.Clauze contractualeClauzele obligatorii ale acordului cadru sunt: pct.4 ? Pretul unitar al produsului, pct.5 ? Ajustarea pretului, pct.7 ? Obligatiile promitentilor-furnizori, pct. 8- Obligatiile promitentului ?achizitor, pct.9 ? Sanctiuni pentru neindeplinirea culpabila a obligatiilor promitentului- furnizor.Clauzele obligatorii ale contractului subsecvent sunt: pct. 5 ? Pretul contractului, pct. 9 ? Obligatiile principale ale furnizorului, pct.10- Obligatiile principale ale achizitorului, pct. 11- Sanctiuni pentru neindeplinirea culpabila a obligatiilor, subpct. 11.2, 11.4, 11.5, 11.6, pct.12 ? Garantie de buna executie a contractului, pct. 18- Perioada de garantie a produselor, pct.19 ? Ajustarea pretului contractului.Precizari pentru IMM-uriIn situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia de participare si garantia de buna executie - anexa1 la Legea 346/2004.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.In cazul in care ofertantii clasati pe locurile 2, 3 si 4 au preturi egale, elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: str. Fulgerului nr. 99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241610064, Fax: +40 241610064
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer