Licitatie Publica - Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras, verdeata, vinete, dovlecei, gogosari)
Anunt de participare numarul 132952/07.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Patrascu, Tel. +40 241/655650, In atentia: Diana Burlacu, Email: [email protected], Fax: +40 241/610064, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras, verdeata, vinete, dovlecei, gogosari)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform pct. 7.1. din caietele de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 97, 743.3 si 470, 718.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioadele 01.05.2012-30.06.2013se vor incheia contracte subsecvente in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Cantitatile minime si maxime previzionate pentru acordul-cadru/un contract subsecvent sunt specificate in anexa B pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare legume proaspete (rosiipentru perioada 01.05-30.06.2012, rosiipentru perioada 01.07-31.10.2012, rosii pentru perioada 01.11-30.04.2013, rosiipentru perioada 01.05-30.06.2013, castravetipentru perioada 01.05-30.06.2012, castravetipentru perioada 01.07-31.10.2012, castraveti pentru perioada 01.11-30.04.2013, castravetipentru perioada 01.05-30.06.2013, ardei gras pentru perioada 01.05-30.06.2012, ardei gras pentru perioada 01.07-31.10.2012, ardei graspentru perioada 01.11-30.04.2013, ardei graspentru perioada 01.05-30.06.2013, verdeatapentru perioada 01.05-30.06.2012, verdeata pentru perioada 01.07-31.10.2012, verdeata pentru perioada 01.11-30.04.2013, verdeata pentru perioada 01.05-30.06.2013, vinete pentru perioada 01.07.-31.10.2012, dovlecei pentru perioada 01.07.-31.10.2012, gogosari pentru perioada 01.07.-31.10.2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221240-0 - Tomate (Rev.2)
03221200-8-Legume cultivate pentru fructele lor (Rev.2)
03221230-7-Ardei (Rev.2)
03221270-9-Castraveti (Rev.2)
03221300-9-Legume pentru frunze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime previzionate pentru acordul-cadru/ un contract subsecvent sunt specificate in anexa B pentru fiecare lot.
Se accepta oferta pentru cantitatea maxima solicitata a acordului cadru, din fiecare lot ofertat.
Valoarea estimata fara TVA: intre 97, 743.3 si 470, 718.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: conform Anexa B. Constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278^1 din OUG 34/2006);OP(cont trez. RO57TREZ2315005XXX000377, Trez Constanta; cod fiscal 14810074) confirmat de banca; depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica/egala cu 5.000 lei. Valabilitatea-cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Suma ce se varetine din garantia de participare, in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: 1.107, 32lei-lot 3.Valorile estimate pentruloturile 1, 2, 4 รท15nu se incadreaza in limitele valorice de laart. 278^1 din OUG 34/2006 . a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent.b) Garantia de buna executie se poate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin ordin de plata (cont trezorerie RO57TREZ2315005XXX000377) Trezoreria Constanta- prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul nr. 2 din Anexa Formulare)
- declaratia privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare)
- declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularului nr.12B.1din Anexa Formulare)
- declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006 (Formularului nr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: Dan Haulica - comandant; Vasile Buliga ? contabil sef.; Patrascu Octavian ? presedinte comisie de evaluare
- declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare)
Pentru persoane juridice/fizice romane:
- certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- certificat de impozite sitaxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru.
In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.
Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisade informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani si recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor, care sa confirme livrarea produsului legume proaspete, in cantitate cumulata de cel putin: 7.836 kg-lotul nr.1;7.836 kg-lotul nr. 2, 7.836 kg-lotul nr.3, 4.555 kg-lotul nr.4, 4.540 kg-lotul nr.5;6.830 kg-lotul nr. 6;2.160 kg-lotul nr. 7;2.150 kg -lotul nr. 8;2.160 kg- lotul nr. 9;1.150 kg-lotul nr. 10;520 kg-lotul nr. 11;1.500 kg - lotul nr.12, 1.350 kg-lotul nr. 13;1.320 kg - lotul nr. 14;1.350 kg -lotul nr. 15.
In cazul depunerii ofertei pentru mai multe loturi, cantitatea inscrisa in lista de livrari va trebui sa indeplineasca conditia mentionata, prin insumarea cantitatilorspecificate la produsele respective.
Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul acordului-cadru: certificat ISO 9001/echivalent pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alte state vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia de participare si garantia de buna executie- anexa1 la Legea 346/2004.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu luna urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: str. Fulgerului nr. 99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241610064, Fax: +40 241610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 08:07