Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras, verdeata, vinete, dovlecei, gogosari)


Anunt de participare numarul 142578/19.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Patrascu, Tel. +40 241/655650, In atentia: Diana Burlacu, Email: [email protected], Fax: +40 241/610074, Adresa internet (URL): www.bazanavala.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Legume proaspete (rosii, castraveti, ardei gras, verdeata, vinete, dovlecei, gogosari)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform pct. 7.1. din caietele de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 668.5 si 478, 112.75RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioadele 01.07.2013-30.06.2014 se vor incheia contracte subsecvente lunar/sezon in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Cantitatile minime si maxime previzionate pentru acordul-cadru/un contract subsecvent sunt specificate in anexa B pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare legume proaspete (rosii pentru perioada iulie-octombrie 2013, rosiipentru perioada noiembrie 2013- aprilie 2014, rosii pentru perioada mai-iunie 2014, castravetipentru perioada iulie-octombrie 2013, castravetipentru perioada noiembrie 2013- aprilie 2014, castraveti pentru perioada mai-iunie 2014, ardei gras pentru perioada iulie-octombrie 2013, ardei gras pentru perioada noiembrie 2013- aprilie 2014, ardei graspentru perioada mai-iunie 2014, verdeatapentru perioada iulie-octombrie 2013, verdeata pentru perioada noiembrie 2013- aprilie 2014, verdeata pentru perioada mai-iunie 2014, vinete pentru perioada iulie-octombrie 2013, dovlecei pentru perioada iulie-octombrie 2013, gogosari pentru perioada iulie-octombrie 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221240-0 - Tomate (Rev.2)
03221200-8-Legume cultivate pentru fructele lor (Rev.2)
03221230-7-Ardei (Rev.2)
03221270-9-Castraveti (Rev.2)
03221300-9-Legume pentru frunze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime previzionate pentru acordul-cadru/ un contract subsecvent sunt specificate in caietul de sarcini la pct.1 si pct.8 si anexa B pentru fiecare lot.
Se accepta oferta pentru cantitatea maxima acord cadru, solicitata din fiecare lot ofertat .
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 668.5 si 478, 112.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: conform anexa B pentru fiecare lot. Garantia de participare se depune in format electronic (scanata) in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, depus in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sareiasa ca acopera si situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006);b) OP(cont trez. RO57TREZ2315005XXX000377, Trez Constanta; cod fiscal 14810074) confirmat de banca;c) depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.Data pentru care se determina echivalenta lei/ valuta este data publicarii anuntului de participare. Banca pentru echivalenta leu/valuta: B.N.R.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Sumele care se vorretine in conditiile prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006 sunt conform anexa B pentru fiecare lot. a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent;b) In ceea ce priveste modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
C.1 - declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 2.
C.2 - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea - Formular nr. 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
C.3 -declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, in ceea ce priveste prevederile art. 181 (lit. a, c^1 si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.
C.4 - declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006.Se va prezenta: Formular nr.12.B. 2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: HaulicaDan - comandant; Giman Iuliu - loctiitor comandant, Fodor Daniel ? sef centru sprijin logistic; BuligaVasile ? contabil sef; Preda Madalina ? jurist, comisia de evaluare: Patrascu Octavian, Baiasu Dragos, Burlacu Diana, Magaran Valerica (membru de rezerva), Gavrila Mihaela (membru de rezerva). Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
C.5 -declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formularul nr.12C;
C.6-indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat.Se va prezenta: pentru persoane juridice/fizice romane: -certificat de atestare fiscala, emis de DGFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, - certificat de impozite sitaxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
pentru persoane juridice/fizice straine:
-declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.
Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.
C.7.fisa de informatii generale. Se va prezenta: Formularul nr. 5.Formularul 5 va fi completat si de tert sustinator/asociat/asociati, daca este cazul. C.1 ? Dovedirea inregistrarii.
Se va prezenta: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie- pentru persoane juridice/fizice romane;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista aprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani care sa confirme livrarea produsului legume proaspete, in cantitate cumulata de cel putin: -8.125 kg pentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 1
-8.440 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 2-8.515kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 3-3.750 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 4-4.080 kg pentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 5-4.200 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 6-3.640 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 7
-3.930 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 8-4.110 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 9-735 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 10-725 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 11-735 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 12-1.270kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 13
-1.115 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 14;
-1.230 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 15
-recomandari/ acte constatatoare/ alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, din care sa rezulte modul de indeplinire a livrarilor respective, cantitati sau valori si perioade de livrare.
C.1-Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul acordului-cadru: certificatISO 9001/ echivalent pentru ofertant.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Pot fi admisi ofertantii care prezinta documente din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat urmand sa primeasca cerificarea propriu-zisa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-completarea Formularului nr. 12 D din Anexa Formulare;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR :2010 ? 1 euro= 4, 2099 lei, 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei.- prezentarea de certificate emise de organisme independente sau certificate echivalente, aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise de organisme/persoane juridice stabilite in alte state vor fi insotite de traducer
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.Operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, in concordanta cu numarul de zile pct. I.1 Fisa de date a achizitiei, numai prin intermediul SEAP. Autoritatea contractanta delegata va fi transmite raspunsul la clarificari numai prin intermediul SEAP.Clauze contractualeClauzele obligatorii ale acordului cadru sunt: pct.4 ? Pretul unitar al produsului, pct.5 ? Ajustarea pretului, pct.7 ? Obligatiile promitentilor-furnizori, pct. 8- Obligatiile promitentului ?achizitor, pct.9 ? Sanctiuni pentru neindeplinirea culpabila a obligatiilor promitentului- furnizor.Clauzele obligatorii ale contractului subsecvent sunt: pct. 5 ? Pretul contractului, pct. 9 ? Obligatiile principale ale furnizorului, pct.10- Obligatiile principale ale achizitorului, pct. 11- Sanctiuni pentru neindeplinirea culpabila a obligatiilor, subpct. 11.2, 11.4, 11.5, 11.6, pct.12 ? Garantie de buna executie a contractului, pct. 18- Perioada de garantie a produselor, pct.19 ? Ajustarea pretului contractului.Precizari pentru IMM-uriIn situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art. 16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia de participare si garantia de buna executie - anexa1 la Legea 346/2004.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.In cazul in care ofertantii clasati pe locurile 2 si 3 au preturi egale, elementul reofertarii il va face pretul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Utilizarea cailor de atac: Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: str. Fulgerului nr. 99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel. +40 241610064, Fax: +40 241610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer