Licitatie Publica - Legume si fructe proaspete
Anunt de participare numarul 49245/09.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau
Adresa postala: Str. Bistritei, nr.41, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120212, Romania, Punct(e) de contact: Amelia Albulescu, Tel.0238724662, Email: [email protected], Fax: 0238721143
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Legume si fructe proaspete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Structuri functionale ale D.G.A.S.P.C. Buzau din: Buzau, Rm. Sarat, Pogoanele Stilpu, Beceni si Smeeni.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de legume si fructe proaspete.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01121000-1 - Legume (Rev.1)
01131000-4-Fructe si fructe cu coaja (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Legume - 66.253 kg, Fructe - 17.792 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 138, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. particip.: 693RON pt. IMM si 1.386RON pt. ceilalti op. econ.Gar. buna exec.: 2, 5% din pretul contr. , fara TVA, pt. IMM, si 5% pt. ceilalti op. econ.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul D.G.A.S.P.C. Buzau. Plata cu O.P. prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupuluide operatori economici.Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4. -Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat (la data de 31.03.2008), eliberat de D.G.F.P. Administratia Finantelor Publice( in original );
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ( pentru anul 2007 ) eliberat de primarie ( in original ).
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (in original);
6. Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (copie) .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri globala formularul "Informatii generale".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti prezentarea a cel putin unei recomandari ( inregistrata, datata, semnata si stampilata ) cu privire la calitatea produselor similare livrate si a moduluide indeplinire a obligatiilor contractuale ;2.Autorizare de livrare din partea producatorului (in cazul operatorilor economici care nu sunt producatori);
3.Documente emise de organisme acreditate: - inregistrare sanitara - veterinara conform Ordinului nr. 301/2006 emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, pentru unitatile de depozitare si comercializare produse alimentare de origine non - animala;
- autorizatie sanitara veterinara pentru mijloacele de transport.
- autorizatie de functionare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;2.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice;3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;4. Prezentarea de mostre pentru toata gama de produse prevazuta in anexa la formularul de oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casieria D.G.A.S.P.C. Buzau sau cu O.P.in contul RO90TREZ16624680220XXXXX deschis la Trezoreria Mun. Buzau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 12:00
Locul: Sediul D.G.A.S.P.C. Buzau, Str. Bistritei nr. 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii si/sau persoanele imputernicite din partea operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Buzau
Adresa postala: B-dul N. Balcescu, nr. 8, ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120251, Romania, Tel.0238/717959
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios al D.G.A.S.P.C. Buzau
Adresa postala: Str. Bistritei , Nr.41 , ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120212, Romania, Tel.0238/711051, Fax: 0238/721143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2008 12:19