Licitatie Publica - Legume transformate
Anunt de participare numarul 118437/01.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Lizarraga, Tel. 0256/490281, Email: [email protected], Fax: 0256/407066, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Legume transformate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea Dgaspc Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de " Legume transformate"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15331000-7 - Legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate contractata 28 365 u.m., la care se adauga optiunea de prelungire cu 4 luni, prin act aditional, cf HG 925/2006, art.6, alin.3 cu o cantitate 14 188 u.m
Valoarea estimata fara TVA: intre 260, 913.38 si 391, 348.66RON
II.2.2) Optiuni
Da
contract pana la 31.12.2011 prelungit cu 4 luni, prin act aditional Cf HG 925/2006, art.6, alin.3
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 3130 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot prezenta fie in nume propriu , fie asociati, fie subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea Foum. 12 A(Declaratii privind eligibilitatea)
-Completarea Foum. 12 B(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG 34/2006)
-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independent
-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatilor la bugetul general si la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor
-Certificatul constatator emis de ORC
-Certificat de inregistrare eliberat de ORC---Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional din tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea Formularului 12 D(Lista principalelor livrari de produse) efectuate in ultimii 3 ani- Prezentarea unuia sau mai multor contracte in valoare de 130 457 lei;
- autorizatie sanitar veterinara de functionare pentru spatiu a producatorului
-autorizatie sanitar veterinara emisa pentru mijloacelele de transport/autovehiculelecu care se va face transportul produselor
-completarea Formularului 12G, dupa caz, ofertantii care se prezinta cu subcontractanti, sunt obligati sa completezeacest formular, iar cei care se prezinta fara subcontractantisunt obligati sa precizeze pe acest formular sintagma ? NU E CAZUL?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
exista faza finala de licitare electronica( detaliiin FIsa de Date)- conf art.165, alin.2 din OUG 34/2006, ofertantii participa la 1 runda de licitare electronica, imbunatatind pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 11:00
Locul: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3, (sediul DGASPC TIMIS)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezenatntii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Tavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu OUG 34/2006, actualizata si modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din acdrul DGASPC Timis
Adresa postala: Timisoara, p-ta Regina Maria, Nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 3004, Romania, Tel. 0256490281, Email: [email protected], Fax: 0256407066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2011 15:04