Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Licenta de utilizare Citrix Xenapp Platinum Edition pentru 520 de utilizatori concurenti (simultani)


Anunt de participare numarul 74821/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licenta de utilizare Citrix Xenapp Platinum Edition pentru 520 de utilizatori concurenti (simultani)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea licentei de utilizare se va face la sediul autoritatii contractante din Splaiul Indpendentei, nr.202A, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare licenta de utilizare Citrix Xenapp Platinum Edition, servicii de instalare si configurare servere, servicii de mentenanta si suport tehnic specializat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48219000-6 - Diverse pachete software pentru retele (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Licenta de utilizare Citrix Xenapp Platinum Edition pentru 520 de utilizatori concurenti (simultani). Servicii de mentenanta si suport tehnic specializat pe o perioada de 24 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 559, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 23.000 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoare produsului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii. Plata se va face cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG34/2006; 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor la bugetul local si cel al asigurarilor sociale; 4.Certificator constatator emis de Registrul Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara; 2. Informatii privind personalul tehnic de specialitate; 3. Autorizare de la producator; 4.Recomandari; 5.Informatii privind subcontractantii; 6. Informatii privind asociatii; Certificat ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: 1. incheierea si indeplinirea in ultimii trei ani a cel putin un contract cu obiect similar (furnizare licenta utilizare Citrix, servicii de instalare, configurare, mentenanta si suport tehnic specializat)2. Se vor prezenta CV-urile a minim 2 persoane, care vor asigura suport tehnic specializat si care vor detine certificare Citrix. Se va prezenta copie dupa diploma de certificare obtinuta;3. Cel putin o recomandare/document constatator din partea altui beneficiar pentru un contract cu obiect similar derulat in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la faza finala de LE, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Procesul repetitiv de ofertare se va referi numai la pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
319149/03.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 11:00
Locul: sediul ANCPI din Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj.10, camera 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VALOAREA ESTIMATA A LICENTEI DE UTILIZARE ESTE DE 1.364.705 LEI/FARA TVA. VALOAREA ESTIMATA A SERVICIILOR ESTE DE 194.958 LEI/FARA TVA.DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT DE PARTICIPARE SI POATE FI DESCARCATA GRATUIT!!!!!
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021/3152520, Email: [email protected], Fax: 021/3152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer