Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Licente pentru instrumente de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice si suport tehnic 12 luni


Anunt de participare numarul 136304/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 311323217, In atentia: REGISTRATURA, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licente pentru instrumente de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice si suport tehnic 12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Banca Nationala a Romanieistr. Doamnei nr.8, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licente pentru instrumente de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice si suport tehnic 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48781000-6 - Pachete software pentru managementul sistemelor (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor specificate caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 423, 001.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 27.700 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006:5203 leiForma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sauordin de plata in contul RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de buna executie -5%din valoarea contractului, in leifara TVA. Se constituie prin printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 .Instr de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat.BNR are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Ofertantul declarat castigator are oblig de a constitui garantia de buna executie a contr. cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Certificat de participare la licitatii - Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 - Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Presedinte: Petre Tudor
Membri: Siomona Chiochiu;Dragos Manea; Andrei Neagu; George RatoiuInlocuitori: Cristian Florescu;Niculae;Elena Ghiugan;Ileana Epure Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta obligatorie:
Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii publice.
A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3aniLista va contine : Obiectul contractului, Codul CPV, Denumirea/numele beneficiarului, Calitatea prestatorului, Pretul total al contractului, Procentindeplinit de prestator, Perioada de derulare a contractului
Se va completa Formular E - Declaratia privind lista principalelor livrari de produse, similare cu cele ofertate, in ultimii 3 ani.
Confirmarea livrarilor, similare cu cele ofertate, prin care se face dovada experientei similare se face prin prezentarea contractelor/partilor relevante din contracte sau recomandarilor datate, semnate si parafate de beneficiar. Documentele prezentate trebuie sa ateste realizarea activitatilor mentionate, conform cerintei mentionate.
Lista de experienta similara
Lista de experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini.Prezentarea listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. F.- Confirmarea serviciilor prestate, prin care se face dovada experientei similare se face prin prezentarea contractelor/partilor relevante din contracte sau recomandarilor datate, semnate si parafate de beneficiar. Documentele prezentate trebuie sa ateste realizarea activitatilor mentionate, conform cerintei mentionate.
Info priv pers tehnic de specialitate si de asig a calitatii Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar ptr indeplinirea ctr: Minim 2 specialisti cu urm profil: Studii sup in domeniul IT;Experienta prof relevanta, dovedita prin implicarea in cel putin un proiect similar care sa fi presupus realiz de activ de instalare si config a licentelor sw oferite spre achizitie.Prez Form H, insotit de anexa la acesta(CV-ul in form EUROPASS), aferent fiecarei pers propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si doc suport respectiv diplome absolvire, certificari, decl de disponibilitate cf form nr. L sau acord de participare sau cotr de munca sau ctr de prestari serv(dupa caz) din partea expertului propus, in functie de tipul raporturilor de munca cu op ec, decl pe propria raspundere a pers propuse in care sa se prezinte detaliat experienta in proiecte/ctr de suport, instalare si config software a pers responsabil ptr indep ctr
-Info priv subcontractantii -In cazul in care parti din ctr de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita prez de info priv proportia in care ctr de prestari serv urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, respectiv completarea Form I cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si prez acordurilor de subcontractare.In cazul in care parti din ctr de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, contractantul va prezenta, la incheierea ctr de achizitie publica ctr incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Ctr prez trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la ctr.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al aut ctr, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop teh sau fin initiale.
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 (sau echivalent) pentru activitati de suport tehnic in domeniul IT.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2012 14:00
Locul: Lipscani nr.16, parter, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. In cazul unei asocieri, pentru a beneficia de reducerea de 50% este necesar ca toti membrii asocierii sa fie IMM. In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret; Info referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile si protectia muncii: Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii (Formularu J).Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata de catre liderul asocierii.BNRva putea solicita executarea garantiei de participare daca ofertantul: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer