Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Licente software, sisteme de operare si aplicatii


Anunt de participare numarul 148441/11.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licente software, sisteme de operare si aplicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistica, planificare si productivitate (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 793, 076RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 alin (1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Model instrument garantare - Formular 14). Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 15.000 lei . Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la pct. a), b), c)si d) din Formular nr. 12 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formular nr. 15, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM. NOTA: Echivalenta Leu/alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii. Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Se constituie conform art. 90 din H.G.nr. 925/2006 cu mod si compl. ulterioare. Modul de restituire conf. art. 92, alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare. NOTA: Se va prezenta Formularul nr. 16 cu optiunea privind la Modul de constituire a garantiei de buna executie. In cazul in care pentru Instrumentul de garantare de buna executie se va opta pentru scrisoare de garantie bancara de buna executie, se va completa Formularul nr. 22 (orientativ).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta": Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 1.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, Constantinescu Mircea Octavian - Director General D.G.E., Florea Ion ?Director Executiv D.F.C, Mincu Daniela- Director General DGA, Zoican Catalin Ion ? Director General DGO, Preda Cristian Emanoil ? Director Executiv DSI, Iordache Adrian-Director Executiv DJ, Vasile Sorin Nicolae-Sef Serviciu AII, Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG nr. 925/2006.- Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.Documentele pentru persoane straine vor fi prezentate in tradusere autorizata si legalizata cu prezentarea documentului in original sau copie cu originalul. 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Prezentarea documentelor pentru persoanele straine se face in traducere autorizata si legalizata cu prezentarea documentului in original sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie minim 1.580.000 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea acestei cerinte minime. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual/valuta comunicat de BNR pt. fiecare an in parte. (2010, 2011, 2012).Nota:
Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Prezentarea documentelor pentru persoanele straine se face in traducere autorizata si legalizata cu prezentarea documentului in original (cel emis de statul de resedinta al ofertantului)
Informatii privind sustinator economic si financiar>
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conf. art.186 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiat prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69 ^1, art.180, art.181, lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 6 - Informatii generale din Sectiunea Formulare.Se vor prezenta: Formularul nr.1, Formularul nr. 5, Formularul nr.19, Formularul nr.21
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Ofertantul va prezenta o Lista a principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, la nivelul careia sa se regaseasca minim un contract de furnizarea carui valoare sa fie de minim 790.000 lei, exclusiv TVA insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Ofertantul va prezenta o lista aprincipalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta documente suport (copii ale contractelor sau parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare/ proces verbal receptie/ documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar / recomandari de la beneficiari) in copie lizibila, cu mentiunea: ?conform cu originalul?, care sa cuprinda datele de identificare ale contractului, beneficiarul contractului, tipul produselor furnizate, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale.
Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata.Pentru echivalenta leu/ valuta, se va indica cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Resurse umane: Ofertantul va prezenta o Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta o Lista a personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului care sa descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta in domeniu a personalului propus pentru indeplinirea contractului.Va fi nominalizat personal cu urmatoarele grade de competenta: inginer de sistemCalificare personal: Inginer de sistem : persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare minim Microsoft Certified Systems Engineers MCSE , Windows server2008. Se va anexa CV precum si copie a certificatului MCSE. La cererea PMB ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.
Pentru persoana nominalizata se va prezenta C.V. semnat si stampilate in original.Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d)si art.69^1, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certifiare ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract. Vor fi prezentate certificate emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnate de reprezentantul imputernicit al ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Se vor prezenta: - Formularul nr. 8- Fisa de informatii privind experienta similara. - Documente suport (contract/proces-verbal de receptie/ certificate/orice alte documente) pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata.Se va prezenta Formularul nr. 9 - Declaratie cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul nr. 10- Lista a personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV, respectiv copie conform cu originalul a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Dovada, prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca expertii ofertati, chiar daca sunt implicati in alte proiecte, pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza.Se va prezenta Formularul nr. 12 din Sectiunea Formulare- Acord de asociereSe vor prezenta: Formularul nr.1, Formularul nr. 5, Formularul nr.20, Formularul nr.21.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 11 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiPrezentare certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2014 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2014 11:00
Locul: Sediul Municipiului Bucuresti (M.B.) Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului legal al societatii si copie act identitate. Deschiderea la sediul M.B.pe data de 28.01.2013, ora 11, termen limita depunere oferte 28.01.2014, ora 09.30
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita.ATENTIE!!!!! In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va prezenta initial o Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Ofertantul care a uzat de acest drept are obligatia de a prezenta / completa oferta cu certificatele /atestatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens (in termenul prevazut in respectiva solicitare, sub sanctiunea respingerii ofertei.Se va completa Formularul 25si anexa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer