Licitatie Publica - Liceu in incinta scolii generale nr. 1 (fosta 101) cu racordare la utilitati.
Anunt de participare numarul 31019/05.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Popesti - Leordeni
Adresa postala: Popesti-Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov, Localitatea: Popesti-Leordeni, Cod postal: 077160, Romania, Punct(e) de contact: Ana Gheorghe, Tel.021/492.00.79, Email: [email protected], Fax: 021/492.0025, Adresa internet (URL): Popesti-Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Liceu in incinta scolii generale nr. 1 (fosta 101) cu racordare la utilitati.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Popesti Leordeni, strada Leordeni, nr. 52, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor demoladoua magazii si se va construi o cladire cu regim de inaltime S+P+2E cu o suprafata construita de 547, 3 mp, suprafata desfasurata de 1974, 4 mp si o inaltime maxima de 15, 3 m;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor demoladoua magazii si se va construi o cladire cu regim de inaltime S+P+2E cu o suprafata construita de 547, 3 mp, suprafata desfasurata de 1974, 4 mp si o inaltime maxima de 15, 3 m;
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2007 pana la 01.01.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 45.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul este conform art.44 din O.G./2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare al societatii (copie semnata si stampilata).
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului FinantelorPublice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante. Certificatul trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data de 05.10.2007 si prezentat in original (sau copie semnata si stampilata).
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalul competentteritorial. Certificatul trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data de 05.10.2007 si sa fie prezentat in original (sau copie semnata si stampilata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil 2006 (copie, fiecare pagina semnata si stampilata).
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri global ape ultimii 3 (trei) ani. Cuantumul cifrei de afaceri minim 1.000.000 lei(original).
Lista principalelor executii de lucrari din ultimii 5 ani (original).
Declaratie cuprinzand informatii privind personalul tehnic de specialitateinsotita de CV-uri si copii dupa diplome, minim doua persoane de specialitate (fiecare pagina semnata si stampilata).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de experienta similara insotita de copie dupa cel putin un contract avand o valoare celputin egala cu 1.200.000lei (fiecare pagina semnata si stampilata). Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatiiISO: 9001 pentru lucrari similare (este obligatorie prezentarea certificatuluiin copie, fiecare pagina semnata si stampilata).
Declaratie privind echipamentele tehnice si utilaje (original).
Informatii privind subcontractantii (original).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc se ridica de la serv dez loc, plata la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 10:00
Locul: Primaria Popesti Leordeni, Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu BI/CI, cu imputernicire de la operatorii economici care au depus in termen ofertele
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Popesti Leordeni
Adresa postala: Piata Sfanta Maria, nr. 1, judetul Ilfov, Localitatea: Popesti Leordeni, Cod postal: 077160, Romania, Tel.021/492.00.79, Email: [email protected], Fax: 021/492.00.25, Adresa internet (URL): www.ppl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 18:39