Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LICHID DEGIVRANT PENTRU AERONAVE SI SUPRAFETELE DE MISCARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 127170/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala:  com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300790, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela Gheorghiu, Tel. 0256 386007, Email:  [email protected], Fax:  0256 386007 ;0256 490705, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LICHID DEGIVRANT PENTRU AERONAVE SI SUPRAFETELE DE MISCARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia SA, Comuna Ghiroda, Str. Aeroport, nr. 2
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 343, 931RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul este imperios necesar datorita faptului ca operatiunea de degivrare/protectie impotriva givrarii aeronavelor cu aceste produse speciale pentru suprafetele de miscare si suprafata portanta a aeronavelor, reprezinta unul dintre cele mai complexe servicii din punct de vedere al sigurantei zborurilor, prestate de catre serviciul specializat al Aeroportului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24950000-8 - Produse chimice speciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati si scopul acordului - cadru :
a)Scopul acordului ? cadru este achizitionarea esalonata a produselor cu specificatiile mentionate in Caietul de Sarcini.
b)Total cantitati: degivrarea aeronavelor ? TIP I- minim10.000litri - maxim120.000litri- TIP II- minim10.000litri - maxim100.000litridegivrare suprafata de miscare- minim10.000 litri - maxim40.000litriValori estimate / 1 litru : TIP I-13, 476 LEIadica3, 2EUROTIP II-11, 371 LEIadica2, 7EUROSuprafata de miscare-14, 740 LEIadica3, 5EURO(curs BNR la data de 28.06.2011 de 4, 2115 leu/euro)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 343, 931RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 66000 leiGarantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularele B si B1 (eligibilitatea),
Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Primarie sau de catre o autoritate administrativ ? teritoriala de pe raza careia societatea isi are sediul social, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice sau de alt organ de atestare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, Certificatele vor fi valabile cel putin pana la data de25.08.2011 si se vor prezenta in original sau copie certificata "conform cu originalul" , Pentru persoane juridice / fizice straine, ofertantul va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi traduse in limba romana. Certificat constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificat de inregistrare emis de OficiulNational al Registrului Comertului - CUI ? copie (certificata ?cf. cu originalul? )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2 de la capitolulIII), care cuprinde si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, care se va prezenta in copie, semnata si stampilata- ?Conform cu originalul? de catre ofertant sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Se va completa Anexa 9 cu informatii din bilanturile contabile din anii 2008, 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, Fisa/fise de informatii privind experienta similara: cerinta minima: indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putinunui contract a carui obiectiv a fost executarea unui contract de furnizare similar, si a carui valoare nu trebuie sa fie mai mica de 463.250 lei, copii ale contractului si eventuale acte aditionale de modificare a valorilor (daca exista ), Contractul va fi insotit de recomandare din partea beneficiarului / clientului, care va fi semnata si stampilata si trebuie sa contina precizari despre numarul si data contractului, obiectul contractului. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu Caietul de sarcini. Asigurarea calitatii: Se solicita ca lichidul furnizat sa respecte standardele mentionate in Caietul de sarcini. In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere pentru respectarea standardelor ISO 11075 / AMS 1424 ultima revizie pentru lichid de TIP I si ISO 11075 / AMS 1428D ultima revizie pentru lichid de TIP II, iar pentru suprafetele de miscare, standardele AMS 1435, Prezentarea certificatelor ISO 9001 ; ISO 14001 si ISO 18001 pentru sistemul de management al calitatii, managementul de mediu si managementul sanatatii si sigurantei ocupationale sau prezentarea unor certificate echivalente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu standardele europene privind certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 10:00
Locul: BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE al Aeroportului International Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane imputernicite pentru fiecare ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  033258, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridical Aeroportului International Timisoara
Adresa postala:  Com. Ghiroda Str. Aeroport, nr.2, Localitatea:  Ghirodea, Cod postal:  030241, Romania, Tel. 0256 386007, Fax:  0256 386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer