Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LICHID DEGIVRARE / ANTIGIVRARE AERONAVE


Anunt de participare numarul 146468/11.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Adresa postala: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Localitatea: Vidrasau, Cod postal: 547612, Romania, Punct(e) de contact: Ioana MARIA Harfas, Tel. +40 265328259, Email: [email protected], Fax: +40 265328257, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI AEROPORTUARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LICHID DEGIVRARE / ANTIGIVRARE AERONAVE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures, Vidrasau 547612
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 690.12 si 231, 777.53EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Aproximativ 4 contracte subsecvente pe an, in conformitate cu cantitatile minime/maxime cuprinse in caietul de sarcini.Cantitatea aferenta celui mai mare contract subsecvent este de 25.000 litri respectiv 40.805 Euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures doreste sa achizitioneze lichid degivrare / antigivrare aeronave, in conformitate cu specificatiile tehnice si cantitatilecuprinse in caietul de sarcini, prin incheierea unui accord cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24951310-1 - Agenti de dejivrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures doreste sa achizitioneze lichid degivrare / antigivrare aeronave, in conformitate cu specificatiile tehnice si cantitatile cuprinse in caietul de sarcini, prin incheierea unui accord cadru
Cantitati estimate: - Anul 1 Cantitate minima 3.000 litri, Cantitate maxima 37.000 litri- Anul 2 Cantitate minima 3.000 litri, Cantitate maxima 45.000 litri- Anul 3 Cantitate minima 3.000 litri, Cantitate maxima 60.000 litri
Cantitatea estimata minima care ar putea face obiectului unui contract subsecvent este de 2.000 litri
Cantitatea estimata maxima care ar putea face obiectului unui contract subsecvent este de 25.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 690.12 si 231, 777.53EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3.620 lei.Garantia de se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari, sau prin depunerea in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare. In cazul in care se opteaza pentru ultima varianta, banii se vireaza in contul RO91 BTRL 0270 1202 1188 81XX deschis la Banca Transilvania Targu Mures. Echivalenta garantiei de participare se va face la cursul de schimb comunicat de BNR valabil la data de 30 08 2013. Pentru IMM garantia se va constitui in cuantum de 50% din valoarea estimate Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza in conformitate cu prevederile art 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform prevederilor Art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, in conformitate cu art. 278 ind. 1(2, OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, - Formular nr. 2
Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - Formular nr.3
Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Nota 2: Vor fi exclusi din cadrul procedurii de atribuire a contractului de achzitie publica operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit obligatiile asumate prin contract, precum si in perioada de garantie fata de autoritatea contractanta
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, conform Formularului nr. 12 (persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Presedintele Consiliului Judetean Mures Ciprian Dobre, Vicepresedintii Consiliului Judetean Mures Dancu Ovidiu, Lokodi Edita Emoke, Consilierii judeteni: Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Eva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila- Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin , Iacob Letitia, Ilyes To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora- Akos, Mo;zes Levente-Sandor Daniel, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion, Urcan Ionas Florin, Presedintele Consiliului de Administratie al Aeroportului Vladimir Mihai Vasilescu, Membrii ai Consiliului de Administratie al Aeroportului Spinei Maria si Dobroiu Viorica, Directorul operational interimar Baceanu Ion Toni, Sef Serviciu Economic Interimar al Aeroportului Gherendi Luminita, Directorul Tehnic interimar Pop IoaN Petru, Mrmbru al comisiei de intocmire a caietului de sarcini Gyorgy Emil, Comisia de licitatie: Harfas Ioana, Teuca Ioana, Dima Adrian, Lorinczi Reka si Bratulescu Mariana.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Formular nr.1Nota: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, , - Formular nr. 13- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local. Nota1: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota2: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa urmatoarele date:
a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
- Autorizatie AACR ca agent aeronautic autorizat, cod AAD, conformOrdin nr. 2459/2006 pentru aprobarea Reglementarilor aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar-RACR-AD-AACDA. . -Autorizatia se va prezenta in una din formele copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri globala, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani avand impusa valore minimala de 81.600Euro (362.850, 72 lei)
Bilantul contabil la data de 31.12.2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra medie de afaceri, avand impusa valore minimala de 81.600 Euro (362.850, 72 lei)completarea Formularului 4.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: 2010:1 Euro - 4.2099 lei2011:1 Euro - 4.2379 lei2012:1 Euro - 4.4560 leiRaportari Contabile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere cuprinzand numarul de contracte, din care sa reiasa ca ofertantul a mai livrat in ultimii 3 ani, ani, produse de natura celor prevazute in caietul de sarcini dintre care cel putin unul din contracte sa fie in valoare de minim 40.800Euro (181.425, 36lei). Se vor prezenta documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii cerintei.
Lista cuprinzand utilajele si echipamentele din dotare, din care sa reiasa faptul ca detine echipamente (proprietate/inchiriere) necesare pentru transportullichidelor.
Prezentarea Certificat ISO 9001 ?Sistem de management al calitatii? sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr 5, Declaratie pe propria raspundere cuprinzand numarul de contracte, din care sa reiasa ca ofertantul a mai livrat in ultimii 3 ani, ani, produse de natura celor prevazute in caietul de sarcini dintre care cel putin unul din contracte sa fie in valoare de minim 40.800Euro (181.425, 36lei). Se vor prezenta documente edificatoare pentru demonstrarea indepliniriiDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, din care sa reiasa faptul ca detine echipamente (proprietate/inchiriere) necesare pentru transportullichidelor Formular nr. 16. Se vor prezenta copii ale documentelor doveditoare a proprietatii.Se va prezenta certificatul ISO 9001. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Nota: orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2013 12:00
Locul: R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures, Vidrasau 547612, jud. Mures, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doi reprezentanti, pe baza de imputernicire, din partea fiecarui participant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, , autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In conditiile in care candidatul include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica atunci are obligatia de a prezenta urmatoarele Documente probante: - Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric) completata in conformitate cu Formularul nr. 6 ?Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora? si tabel anexa. Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de indentificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.Acordul-cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca va incheia acordul-cadru. Ofertele cu pret egal, clasate pe unul din primele 3 locuri, vor fi departajate prin reofertarea in plic inchis.Imbunatatirea ofertei se poate face doar pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. Reluarea competitiei pe perioada de derulare a acordului cadru se va face prin reofertarea pretului si aplicarea criteriului de atribuire stabilit in prezenta fisa de date achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures, Serviciul Juridic
Adresa postala: Vidrasau 547612, jud. Mures, Localitatea: Vidrasau, Cod postal: 547612, Romania, Tel. +40 265328259, Fax: +40 265328257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2013 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer