Licitatie Publica - Licitatie deschisa - Contract de furnizare produse: cazane de preparat apa calda pentru incalzire, cazane abur joasa presiune si statii de dedurizarea apei
Anunt de participare numarul 81934/09.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel.0264-593275, Email: [email protected], Fax: 0264-593276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licitatie deschisa - Contract de furnizare produse: cazane de preparat apa calda pentru incalzire, cazane abur joasa presiune si statii de dedurizarea apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: L 1 - UM 01249 Arad
L 2 - UM 01515 Turda
L 3 - UM 01794 Deva-Mintia
L 4 - UM 01369 Someseni
L 5 - UM 01369 Someseni; UM 01515 Turda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse: cazane de preparat apa calda pentru incalzire, cazane abur joasa presiune si statii de dedurizarea apei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
42912100-3-Utilaje si aparate de filtrare a lichidelor (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cazane de preparat apa calda pentru incalzire, cazane abur joasa presiune si statii de dedurizarea apei.
Valoarea estimata fara TVA: 231, 932.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: 870 lei pentru lotul 1; 500 lei pentru lotul 2; 200 lei pentru lotul 3; 2.750 lei pentru lotul 4; 300 lei pentru lotul 5
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12 A); -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formularul 12 B); -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; -Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat; -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori: - Lotul 1=122.000 lei;
- Lotul 2=70.500 lei;
- Lotul 3=28.000 lei;
- Lotul 4=385.800 lei;
- Lotul 5=42.000 lei.I.M.M. urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii nr. 346 din 14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatii emise de ISCIR (pentru loturile 1-4) pentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului (proiectare, montare- instalare, punere in functiune, verificari tehnice periodice, service si reparare). In cazul in care ofertantul va subcontracta parte din obiectul contractului (de exempluproiectare, montare-instalare, etc.) autorizatiile ISCIRpentru domeniile de activitate necesare indeplinirii contractului vor fi prezentate pentru subcontractanti;
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (formular nr. 12D) din care sa rezulte efectuarea unui contract similar, sau 3 contracte cumulate in valoare de cel putin: - Lotul 1=12.200 lei;
- Lotul 2=7.000 lei;
- Lotul 3=2.800 lei;
- Lotul 4=38.500 lei;
- Lotul 5 =4.200 lei,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNITATEA MILITARA 02032
Adresa postala: Str. MOS ION ROATA, nr. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264-593275, Email: [email protected], Fax: 0264-593276
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 10:41