Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Licitatie deschisa achizitie hartie si plicuri


Anunt de participare numarul 5010/12.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031281, Romania, Punct(e) de contact: Simona Brebu, Tel.021.326.83.70, Email: [email protected], Fax: 021.326.05.41, Adresa internet (URL): www.cpmb.rdsnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licitatie deschisa achizitie hartie si plicuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti la sediile din Calea Vitan nr 6, Sect. 3, si Bd. Lacul Tei nr. 17, Sector 2, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie hartie si plicuri
Nota: vezi Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21125691-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.1)
21125300-8-Hartie pentru scris (Rev.1)
21125600-1-Hartie autocopianta sau alte tipuri de hartie copianta (Rev.1)
21232300-1-Plicuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 267, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 5352, 10 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu (BASS)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform Art.44/OG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -declaratie privind eligibilitatea(formular anexat);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(formular anexat)
Cerinta obligatorie: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, valabile la data depunerii ofertelor.
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Nota: vezi fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vezi fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vezi fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 13:00
Locul: Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti Calea Vitan nr.6, Sector.3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic poate lua parte la sedinta de deschidere in baza inputernicirii depusa alaturi de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL-sectia contencios-administrativ si fiscal, pentru sectorul 3,
Adresa postala: Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIILOR ESTE DE CEL MULT 10 ZILE: PUNCTUL DE VEDERE AL AUTORITATII CONTRACTANTE ASUPRA CONTESTATIEI TRABUIE TRANSMIS ATAT OPERATORULUI ECONOMIC CAT SI CONSILIULUI IN TERMEN DE 5 ZILE.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Vitan nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031296, Romania, Tel.3.26.83.67, Email: [email protected], Fax: 3.26.83.67, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer