Licitatie Publica - LICITATIE DESCHISA ACORD CADRU ON LINE - MEDIC.ONCOLOGICE
Anunt de participare numarul 94250/12.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel.0235416440, In atentia: Ec. Popescu C., Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0235413303, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LICITATIE DESCHISA ACORD CADRU ON LINE- MEDIC.ONCOLOGICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sp. Mun. de Urgenta "Elena Beldiman"Barlad, str. Republicii, nr. 300
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 171.66 si 452, 243.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar / Trimestrial incepand cu luna Aprilie , in functie de bugetul alocat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea medicamentelor oncologice pentru perioada aprilie - decembrie 2010 conform schemelor de tratament alocate fiecarui pacient si fondurilor primite de la CJAS Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33652000-5-Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.lotDen produsUMforma prezentareCant.min-cant.maxima
1-ACIDUM PAMIDRONICUM FL 30MG1 - 50
2-ACIDUM PAMIDRONICUM FL 60MG1 - 50
3-ACIDUM ZOLEDRONICUM fl 4 mg1 - 40
4-CISPLATINUMfl 50 mg1 - 300
5-DOCETAXELUMfl 80 mg1 - 50
6-DOCETAXELUMfl 20 mg1 - 80
7-DOXORUBICINUM LIPOSOMALUM fl 2mg/ml-10 ml1 - 20
8-FILGRASTINUMfl 30 M ui / 0, 5ml1 - 150
9-FLUOROURACILUMfl 50mg/ml-10ml1 - 400
10-FLUOROURACILUMfl 250 mg1 - 2000
11-IRINOTECANUMsol perf.20mg/ml-15ml1 - 50
12-METHOTREXATUMfl 10 mg/ml-5ml1 - 10
13-PEGFILGRASTINUMfl 6mg1 - 20
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 171.66 si 452, 243.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie de 5% se calculeaza raportat la valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, in conformitate cu prevederile art. 89(alin 2) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la CJAS Vaslui.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului pt. medicamentele care nu sunt autorizate in Uniunea Europeana prin procedura centralizata ( Decizia nr. 693/2912.2006), Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani , Autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii, Certificat ISO 9001 sau echivalentul prezentei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1831 /10.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808, Email: [email protected], Fax: 0232217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul SPITALULUI MUNICIPALDEURGENTA ELENA BELDIMAN BARLAD
Adresa postala: Loc. Barlad, str. Republicii, nr. 300, cod postal 731054, tel. 0235416440, fax. 0235413303, e-mail: [email protected], [email protected], www.spital-barlad.ro, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Tel.0235413921, Email: [email protected], Fax: 0235413303
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 14:59