Licitatie Publica - Licitatie deschisa cu acord cadru - Med. oncologice
Anunt de participare numarul 66427/16.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel.0235416440, In atentia: Ec. Popescu C., Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0235413303, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licitatie deschisa cu acord cadru - Med. oncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN" BARLAD, Str. Republicii nr.300, Barlad, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 129, 592 si 16, 317, 750RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar sau in functie de necesitatile spitalului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Med. citostatice utilizate in cadrul programului de oncologie cumparate cf. grilei de administrare recomandata de dr. curant si in functie de fondurile alocate lunar sau trimestrial de catre CJAS VAslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
33632000-9-Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cf. tabelului anexat din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 129, 592 si 16, 317, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2008 pana la 15.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare nu se solicita , garantia de buna executie este de 5% din valoarea minima de atribuire ( pe loturile castigate ) a contractului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la CJAS Vaslui.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
c) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie, d) Certificat constatator emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formularul C1: b)Autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii Publice;c)Avize / Autorizatii eliberate de institutii competente aflate in subordinea Ministerului Sanatatii in baza carora isi desfasoara activitatea ca producatori si/sau comercianti: d) Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2008 08:30
Locul: Sediul unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Municipal de Urgenta Elena Beldiman Barlad
Adresa postala: Spitalul Municipal de Urgenta Elena Beldiman Barlad, Str. Republicii, nr.300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731140, Romania, Tel.0235416440 int.29, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0235413303, Adresa internet (URL): www.spitaladultibarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 13:55