Licitatie Publica - LICITATIE DESCHISA IN VEDEREA INCHEIERII ACORDULUI CADRU MEDICAMENTE PROGRAME
Anunt de participare numarul 136208/01.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii publice, Tel. +40 232/264266, In atentia: d-nei Lacramioara Pinzaru, Email: [email protected], Fax: +40 232/477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LICITATIE DESCHISA IN VEDEREA INCHEIERII ACORDULUI CADRU MEDICAMENTE PROGRAME
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgente pentru Copii "Sf. Maria", Iasi - Farmacie
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 427 si 555, 594.09RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul Procedurii Il Constituie Achizitia De Medicamente Programe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33651520-9-Imunoglobuline (Rev.2)
33673000-8-Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PANCREATINUM 10.000UI Min 875 Max 10500
SANZYMEMin8 Max100
DICOFLOR Min21 Max250
FLORIDRAL Min29 Max350
MOMETASONUM Min8 Max100
FLUTICASONUM FUROATUM Min8 Max100
MOMETASONUM Min8 Max50
FLUTICASONUM Min13 Max151
FLUTICASONUM Min17 Max201
FLUTICASONUM Min167 Max2, 000
SALMETEROLUM+FLUTICASONUM Min2 Max25
SALMETEROLUM+FLUTICASONUM Min4 Max50
SALMETEROLUM+FLUTICASONUM Min4 Max50
SALMETEROLUM+FLUTICASONUM Min1 Max10
MONTELUKASTUM Min417 Max5, 000
MONTELUKASTUM Min500 Max6, 000
MONTELUKASTUM Min417 Max5, 000
COMBINATII DE BUDESONIDUM+FORMOTEROLUM Min1 Max10
COMBINATII DE BUDESONIDUM+FORMOTEROLUM Min1 Max 10
SALBUTAMOLUM Min4 Max50
CETIRIZINUM Min2 Max20
CICLESONIDUM Min3 Max31
Combinatii Desloratadinum+Pseudoephedrine 2, 5/120 mg Min8 Max100
ACIDUM URSODEOXYCHOLICUM 250 MG Min1250 Max15000
PEGINTERFERONUM ALFA 2B (50X50) Min24 Max288
PEGINTERFERONUM ALFA 2B (50X100) Min8 Max90
Lapte destinat bolnavilor cu fenilcetonurie cu varsta 1-8 ani(tip MILUPA PKU 2 PRIMA/echivalent)Min4 Max50
Lapte destinat bolnavilor cu fenilcetonurie cu varsta 0-12 luni (TIP COMIDA/echivalent) Min2 Max15
PANCREATINUM 25000UI Min500 Max6000
SALMETEROLUM+FLUTICASONUM Min1 Max10
DORNAZA ALFA 1 MG/ML sol inhal Min34 Max408
TOBRAMYCINUMMin1 Max2
CLARITHROMYCINUM 500 MGMin8 Max100
IMUNOGLOBULINA 10% 25 ML Min13 Max150
IMUNOGLOBULINA 10% 50ML Min4 Max51
RANITIDINUM 25/2 ML Min117 Max1400
NATRII CHLORIDUM 5, 85% - 100 ML Min8 Max100
GELATINA SUCCINILATA 4G/1000 ML Min1 Max10
GLUCOSSUM 5 % 250 ML Min33 Max400
METHYLPREDNISOLONUM 125 MG Min1 Max5
DROTAVERINUM 40MG/2 ML Min8 Max100
ESOMEPRAZOLUM 40 MG INJ Min4 Max50
PARACETAMOLUM SIROP 120 MG/5 ML Min2 Max20
COMBINATII CLORURA DE SODIU, KOTASIU, Ca SI LACTAT DE Na Min1 Max10
NATRII CHLORIDUM 0, 9% 100ml Min58 Max700
NATRII CHLORIDUM 0, 9% 250ml Min67 Max800
NATRII CHLORIDUM 0, 9% 500ml Min125 Max1500
THIOPENTALUM Min1 Max10
SALBUTAMOLUM Min1 Max1
ACIDUM ASCORBICUM Min 17 Max200
HIDROXIETHYLAMIDON 6% 500 ML Min3 Max30
CEFOPERAZONUM500 mg Min1 Max10
CLARITHROMYCINUM iv 500mg Min1 Max5
CEFEPIMUM 1g Min1 Max10
NETILMICINUM 50mg/2ml Min1 Max5
COMPLEX DE HIDROXID DE FER (III) 20mg/ml Min21 Max256
Combinatii-Hidroxid (Tip Malucol) Min1250 Max15000
Bromhexinum Min125 Max1500
COMBINATII(TIP ALGIFEN/PIAFEN) 5ML Min37 Max440
Valoarea estimata fara TVA: intre 53, 427 si 555, 594.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum demax 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare, valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelorsi este detaliata pentru fiecare lot in parte in Anexa B.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. In cazul in care se constituie prin OP contul de depunere esteRO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI .Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora deschiderii a ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT, Programe nationale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala? sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata).
2. Autorizatie de functionare - Eliberata de Ministerul Sanatatii? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3.Autorizatie de punere pe piata-conform lg 95/2006 cap.3 titlu 17-se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor a Autorizatiilor de punere pe piata pentru loturile ofertate.In situatia in care ofertantul devine castigator, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptuldea solicita in termen de 3 zile lucratoare APP-urile in copie, conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari inultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6167/27.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie. Pentru ofertantii clasati pe locul 2 sau 3, care au preturi egale elementul de departajare va fi cel mai scurt termen de livrare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf. Maria? Iasi?
Adresa postala: Str. V. Lupu, nr. 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 4701339, Romania, Tel. +40 232/218806, Email: [email protected], Fax: +40 232/218806
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 12:26