Licitatie Publica - LICITATIE DESCHISA PENTRU FURNIZARE CARBURANTI AUTOSANIATRE pe baza de CARDURI ELECTRONICE
Anunt de participare numarul 139544/11.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420020, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI SIGOVAN, Tel. +40 263217055, Email: [email protected], Fax: +40 26327055, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LICITATIE DESCHISA PENTRU FURNIZARE CARBURANTIAUTOSANIATRE pe baza de CARDURI ELECTRONICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIILE DE DISTRIBUTIE CARBURANT ALE FURNIZORULUI
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Benzina : cantitate1000 litri; durata 01.01.2013-31.12.2013Motorina: cantitate200000 litri; durata (01.01.2013 - 31.12.2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract 01.01.2013 - 31.12.2013:
.Tip............pret..........minim.........maxim
.carburant ...unitar..........lit............lit
1Benzina......6, 00........1000...........1350
2Motorina .....5, 73 ......200000.........266700TOTAL......................201000............268050
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 152, 000 si 1, 536, 291RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare: 20000, 00 RONModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara conformFORMULARUL F.22. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschideriiofertelor. Contul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud este: RO21 TREZ 1015 041X XX00 0301, deschis la Trezoreria Bistrita si cod fiscal: 7641428. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din HGR 925/2006: Garantia de buna executie se stabileste la 3% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.In termen de 5 zile de la semnarea contractului ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie astfel: - Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferat sa fie emisa de catre o institutie din Romania, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) din HG 925/2006 modif. prin HG 834/2009, sau daca partile convin conform HG 925/2006, art 90, alin (3) modificat prin HG 1045/2011.( model FORMULARUL F 17)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract incheiat cu CAS ?Bistrita-Nasaud (Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate)Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
--certificat de atestare fiscala ? privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?;
-- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota: Operatorii economici care prezinta datorii neesalonate sau necompensate conform art. 9 al. 1 din Ordinul 509/2011, respectiv datorii la bugetul de stat, autoritatii contractante, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vor fi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatie.
Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.--DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 (CONFORM FORMULARUL F.6)
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
Dr. Muzsi Annabella-Manager
Ing. Croitor Vsile ? Director tehnic
Ec. Balan Elena ? Director economic
Av. Rus Ovidiu Sergiu - Consultant juridic
Ing. Sigovan Mihai - Birou Achizitii Publice--Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform modelului FORMULARUL F.7. -- certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte activitatea de baza si ca ofertantul nu are cazier, in termen de valabilitate; (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.) In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.
- Cifra de afaceri anuala ( valoarea medie ), de pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita operatorilor
economici indeplinirea unui anumit nivel valoric sau cantitativ.
2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti: maxim trei
3. Declaratie pe propria raspundere privind conformitatea produselor.
4.. Ofertantul trebuie saprezinte dovada ca detine minim o statie de alimentare carburantiintr-o forma legala (proprietate, inchiriere, prin contract sau angajament, sau alte forme de punere la dispozitie, ) la nivel local, cu program non stop in Municipiul Bistrita si minim una in Orasul Nasaud sau in orasul Beclean
Ofertantul sa prezinte dovada ca detine minim o statie de alimentare carburantiintr-o forma legala (proprietate, inchiriere, prin contract sau angajament, sau alte forme de punere la dispozitie, )cu program non stopin fiecare localitate resedinta de judet, din tara.
Dovada certificarii sistemului calitatii ISO 9001:2000 ; Daca este cazul se pot prezenta si alte documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform prevederilor H.G.R.1660/2006, actualizata.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total al ofertei. Nu exista limita pana la care pretul poate fi imbunatatit.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, cu durata de o zi lucratoare.L.E. nu va incepe mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA[X] NU[ ]Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA[ ] NU[X]operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP si sa detina certificat digital valid
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2012 10:00
Locul: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD, str. Ghinzii Nr. 26A, Localitatea: BISTRITA,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul in care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc si care indeplinesc criteriul de atribuire, toti ofertantii care au depus aceste oferte vor fi solicitati sa depuna in plic inchis noile propuneri imbunatatite
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: str. Ghinzii Nr. 26A, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420020, Romania, Tel. +40 263217055, Email: [email protected], Fax: +40 263217055, Adresa internet (URL): www.ambulantabistritanasaud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 11:50