Licitatie Publica - Licitatie deschisa prin mijloace integral electronice
Anunt de participare numarul 76242/24.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MARGINEAN, Tel.0264-593275, Email: [email protected], Fax: 0264-593276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Licitatie deschisa prin mijloace integral electronice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: U.M. 02401 Alba-Iulia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii curente la constructii si instalatii
Valoarea estimata fara TVA: 285, 658RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: 3.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta. Alte documente privind situatia personala si capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale: - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat; - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic va demonstra ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, sau ca are acces la o linie de credit confirmata de catre o banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie pentru cel putin 20% din lucrare, pentru perioada impusa. Se pot prezenta (unul sau mai multe din) documentele mentionate in fisa de date;
- Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare decat urmatoarea valoare 770.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind personalul propus pentru executia lucrariilor precum si dovada calificarii acestuia, astfel incat sa acopere necesarul de ore de munca rezultat din extrasul de manopera si incadrarea in termenul de finalizare al contractului de achizitie publica (se anexeaza Autorizatie vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia si un Document din care sa rezulte calificarea personalului propus pentru executarea tipurilor de lucrari contractate, vizat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca conform registrului electronic al angajatilor).
-Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formular 12 H.
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr.12 F) din care sa rezulte executarea unui contract similar (sau 3 contracte cumulate), insotita derecomandare privind calitatea lucrarilor executate din partea beneficiarului (formular nr.12 F1), in valoare de cel putin (lei) 77.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, Nr.6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Unitatea Militara 02032
Adresa postala: Strada Mos Ion Roata nr. 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264 / 593275, Email: [email protected], Fax: 0264 / 593276
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2009 11:44