Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Linia 100 Bucuresti Filiasi, intre statiile Gura Motrului Filiasi, pod Km 290+650 Fir I (RK pod Videle-Orsova, fir I Km 290+650)


Anunt de participare (utilitati) numarul 43674/15.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel.0724399101, In atentia: Daniela Manea, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Linia 100 Bucuresti Filiasi, intre statiile Gura Motrului Filiasi, pod Km 290+650 Fir I (RK pod Videle-Orsova, fir I Km 290+650)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Linia C.F. 100 Bucuresti -Filiasi Sucursala Regionala Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuierea tablierelor metalice I si IV cu alte tabliere metalice noi, consolidarea cuzinetilor si adaptarea acestora, lucrari la BLA, telecomunicatii feroviare, linia de contact si protectia instalatiilor din cale si vecinatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Pod feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarii de RK pod intre statiile Gura Motrului Filiasi, pod Km 290+650 Fir I
Valoarea estimata fara TVA: 5, 659, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - scrisoare de garantie-100.000 lei, reducere cu 50% pentru IMM-uri.Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurile sunt obtinute prin Acordul de imprumut cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (BDCE), completata cu bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere a personalului principal de conducere (administrator, directori si contabil sef) privind situatia personala - Formularul A-se depune in original;
2.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Formularul B - se depune in original;
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat se depune in original.
4. Documente pentru dovedirea IMM daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului se depune in copie;
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial,
3. Fisa de informatii generale - Formularul G- din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine executia lucrarii formular G - in original.
Ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a lucrarii in valoare de 15.000.000 lei.
4. Bilanturile contabile, din anii 2005, 2006 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cuprinzand subcontractantii insotita si de acordurile de subcontractare - Formularul I2. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, pentru cele mai importante lucrari, si care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiari -Formular B4.
3. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Formularul F. Ofertantul va asigura cel putin un responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat MLPTL / MTCT in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate. Obligatoriu, declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, al responsabilului tehnic cu executia precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului, si de certificare de agreere MTCT/MLPAT si legitimatii.
4. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - Formular E.5. Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrementul tehnic, eliberate de AFER, conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, pentru: reparatii de poduri CF
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria CNCF CFR SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2008 11:00
Locul: CNCF "CFR" SA- Serv Achizitii Publice, etj 7, cam 50, aripa Grivita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta copii dupa BI/CI/pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul pentru lucrari de reabilitare a portiunilor din reteua de cai ferate afectate de inundatiile din primavara 2005 (componenta feroviara), finantate de BDCE si bigetul de stat pentru Sucursala CF Craiova
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr.5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/021/3151117, Fax: +40/0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer