Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Linia 519 Pascani-Tg.Neamt,intre statiile Pascani-Timisesti,consolidare terasament km 5+900 - 6+500


Anunt de participare (utilitati) numarul 87899/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Julieta Aghion, Tel.0232/273507, Email: [email protected], Fax: 0232/273507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Linia 519 Pascani-Tg.Neamt, intre statiile Pascani-Timisesti, consolidare terasament km 5+900 - 6+500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia 519 Pascani-Tg.Neamt, intre statiile Pascani-Timisesti, km 5+900-6+500
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Pe partea stanga a caii:
- contrabancheta din pamant si ranforsare taluz la partea superioara din pietris de rau armat cu geogrile zona km 5+920-6+005 pe 85 m lungime;
- consolidarea contrabanchetei cu o retea de micropiloti pe zona km 5+925-5+975 pe o lungime de 50 m ;
- refacere sant de beton pe zona km 5+893, 50-6+000 pe o lungime de 106 m;
- amenajare drum de acces pe 200 m lungime.2. Pe partea dreapta a caii:
-ranforsare taluz din pietris de rau armat cu geogrile zona km 5+918-6+002 pe o lungime de 84 m;
-refacere santuri de beton zonele km 5+900-5+917, 50 pe o lungime de 18, 60m si km 5+932, 50-6+050 pe o lungime de 120, 50m.
-amenajare drum de acces la lucrare, cu lungime de 200m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidari si aparari terasament pe 150 m conform caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 849, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 30.000 lei sau 15.000 lei pentru IMM-uri si garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
poz. 12.C.3.1.6.1 din Programul restrans de achizitii publice al CNCF CFR SA cu fonduri asigurate din Fondul Solidaritatea al Uniunii Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 1812. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale destatla data de 25.09.2009 sau ulterior pana la data depunerii ofertei
4.Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (in copie).
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 5.700.000 lei
2.Bilantul contabil la data de 31.12.2007 si 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani
2.Fisa/fise de informatii privind experienta similar.Se va face dovada indeplinirii si finalizarii unor contracte invaloare totala egala sau mai marede 2.850.000 lei, fara TVA, reprezentand 678.878 Euro.Din contractul/contractele prezentate ca experienta similara lucrarile specifice de consolidari terasamente sa reprezinte minim 80% din valoarea contractului/contractelor.
Asigurarea cu personal de specialitate, inclusiv responsabilul tehnic cu executia;
3 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ;
4 Declaratie privind asigurarea tehnica, respectiv lista (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cu echipamente, mijloace fixe si alte dotari necesare pentru indeplinirea contractului5. Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic AFER pentru Consolidari, aparari terasamente CF, Constructii, reparatii si intretinere linii CF in executie mecanizata , valabile pe toata durata de executie a lucrarii, prezentate in copie legalizata.
6. Acord de asociere, daca este cazul ;
7. Acord de subcontractare, daca este cazul8. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora9. Certificat de atestare al sistemului calitatii SR EN ISO 9001-9002, OH SAS 18001, SR EN ISO 14001;
11. Declaratie pe proprie raspundere ca materialele utilizate vor fi agrementateAFER.
12. Planul propriu de securitate si sanatate conf. HG.300/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.12.2009
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 11:00
Locul: Sucursara Regionala Cf Iasi, Piata Garii nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri asigurate din Fondul Solidaritatea al Uniunii Europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari" a anuntului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Vasile Conta nr.28, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700106, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Regionala CF Iasi - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel.0232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer