Licitatie Publica - ?Linie de credit bancar revolving pentru activitatea curenta?
Anunt de participare (utilitati) numarul 139531/11.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Codreanu, Tel. +40 213035891, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Codreanu, Tel. +40 213035891, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Codreanu, Tel. +40 213035891, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Codreanu, Tel. +40 213035891, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Linie de credit bancar revolving pentru activitatea curenta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: In conturile autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linie de credit revolving in suma de 35 milioane lei pe o perioada de 12 luni, pentru finantarea capitalului de lucru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unei linii credit bancar revolving in suma de 35 milioane lei pe o perioada de 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la licitatie, sau a caror Garantie de participare nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.Modul de prezentare al Garantiei de participare la licitatie este orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original (Formularul 3).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pentru depunerea ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuire.Cuantumul Garantiei de participare este 39.000, 00 lei.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2010 suma de 6.380, 00 lei. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 0, 1% din pretul contractului, fara T.V.A .Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul atribuit.Valabilitatea garantiei de buna executie pentru servicii va depasi cu 1(una) luna data la care se estimeaza ca se va obtine Procesul Verbal de Receptie al Serviciilor care fac obiectul Contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor depuse;b) sa depuna oferta individuala comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In acest sens operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Autoritatea Contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani a fost condamnat printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati;Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-1.Autoritatea Contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: i)a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;ii)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;iii)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;iv)a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;v)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii conditiilor de calificare si selectie.Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta declaratia de eligibilitate ? Formularul B1.1. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere;Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta declaratia de eligibilitate? Formularul B1.2.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri/subcontractari Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere/subcontractantii desemnati;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Pentru a certifica faptul ca participarea sa la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul va prezenta declaratia Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formularul B1.3 (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ion Marius Mateescu, Octavian Lohan, Razvan Voinea, Corneliu Ene, Adrian Vilciu, Mache Marian Gheorghita, Maria Ionescu, Anisoara Cornila, Marian Cernat, Carmen Florentina Apostol, Catalin Stefan, Costel Buscoveanu Forma de inregistrare ca persoanajuridica- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Pentru persoane juridice romane: Copie Certificat de inregistrare (in care este mentionat codul unic de inregistrare) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate;Capacitatea de a realiza activitatile care fac obiectul contractului-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane juridice straine: Documente care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate;Autorizatia de functionare emisa de catre BNR-Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, autorizatia de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul B3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exprienta similara-experienta in acordarea de credite in ultimii 3 ani, se va completa Formularul B4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica, ca sa-si imbunatateasca oferta de pret, numai ofertantii care au depus oferte declarate admisibile.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP pe cale electronica la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact.Data inceperii licitatiei va fi in cel putin 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure runde de ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica.In situatia in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, 2 dintre firmele participante se situeaza pe primul loc (cu aceeasi valoare ofertata) departajarea se va face conform punctului 4.6. din cap. VI.3.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1889
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 11:00
Locul: CN Transelectrica SA, Strada Olteni nr. 2-4 Directia Comerciala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ale firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
4.6Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care in urma etapei de licitatie electronica, pe primul loc se vor clasa 2 sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o reofertare in plic inchis, la data si ora care va fi mentionata in invitatia privind reofertarea.Reofertele care au fost depuse dupa data si ora mentionata in invitatia privind reofertarea vor fi respinse si se vor returna nedeschise.Deschiderea plicurilor care contin reofertarea va avea loc la data si ora mentionata in invitatia privind reofertarea. Comisia de evaluare va intocmi un proces verbal de deschidere a plicurilor care contin reofertarea care urmeaza sa fie semnat atat de membrii comisiei cat si de catre reprezentantii ofertantilor care sunt prezenti la deschiderea reofertelor. Fiecare ofertant are dreptulde a primi o copie a procesului verbal de deschidere, indiferent daca acestia au fost sau nu prezenti la sedinta de deschidere. Oferta care va avea pretul cel mai scazut dintre ofertele financiare reofertate, va fi declarata de catre comisia de evaluare, oferta castigatoare.Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape), prin aplicarea criteriului de atribuire mentionat la pct. IV.2.1) al prezentei Fise de Date ? pretul cel mai scazut, nu se realizeaza o departajare a ofertelor, Autoritatea Contractanta in baza art.209 alin.1 lit. d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? respectiv ?este imposibila incheierea contractului? va anula procedura de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.(art.256^2(1))
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035788, Fax: +40 213035610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 09:25