Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Linie de credit pentru investitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila


Anunt de participare numarul 141313/27.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Sef Birou Achizitii - ing. Paval Camelia, Responsabila procedura- consilier Pietraru Mariana, Tel. +40 234317132, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Linie de credit pentruinvestitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Onesti, judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linie de credit pentru investitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila conform caiet de sarciniaprobat prin dispozitia primarului municipiului Onesti, care este anexat la prezenta documentatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linie de credit pentru investitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila conform caiet de sarcini aprobat prin dispozitia primarului municipiului Onesti, care este anexat la prezenta documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 540, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul - 10802 lei2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti.In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente aasociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4320.1 din garantia de participare, in conformitate cu art. 278¹ alineat (1) litera b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru echivalenta se va lua in calcul cursul leu/euro din data de 1.12.2012. 1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie distinct la dispozitia autoritatii contractante se va deschide la Trezoreria statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunescconditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se va prezenta acordul de asociere intocmit conform Formular 15 din sectiunea FORMULARE , in original.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator, vor prezenta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 3 din Sectiunea FORMULARE.
Documentul se va prezenta in original;
2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 4a din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.
Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedurade atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4b din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.
Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular 5 din sectiunea FORMULARE.Documentul se va prezenta in original.
5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Formular 6 din sectiunea FORMULARE.
Documentul se va prezenta in original.
6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular 7 din sectiunea FORMULARE.
Documentul se va prezenta in original.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? primar - Victor Laurentiu Neghina, ? secretar - cons. jur. Daniel Spanu,
? director economic - ec. Neculai Gabureanu,
? director executiv DAPJ - cons jur. Chiriac Robert Ionut
? director executiv adjunct - ing. Livia Bordei? sef Birou achizitii - ing. Camelia Paval? sef Serviciu Buget Contabilitate - ec. Doina Ghiba
?sef Birou Juridic -cons.jur. Laura Teodora Romedea
Comisia de evaluare: ? ing. Paval Elena Camelia
? cons. jur. Chiriac Robert Ionut
? ec. Neculai Gabureanu
? cons. jur. Laura Teodora Romedea
? ing. Bordei Livia
? ec. Doina Ghiba
? ing. Magureanu Mihaela
Membri de rezerva:
? cons. jur. Luca Alice Cristina
? cons. jur. Anghel Irina Elena
? cons. jur. Dima Marilena
? ec. Buzduga Floarea? ec. Asavoaie Gabriela
? Ec. Bilbiie Ramona
? Ing. Bogdan Prohozescu
? Ing.Pietraru Mariana
? ing. Mancas Alice
? cons. Leustean ElenaNote :
1.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana.
2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor Candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Ofertantii, vor prezenta Certificat constatator emis de emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Documentul se va prezenta in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.
2. Autorizatie de functionare emisa de catre Banca centrala a tarii de rezidenta.
Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? semnata si stampilata, autorizatia de functionare emisa de catre Banca centrala a tarii de rezidenta.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere professional din tara de provenienta.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita informatii privind Cifra de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani .
2.Experienta similara -Se va prezenta cel putin un contract de servicii similare, prestat/prestate in ultimii 3 ani, in valoare de minim 250000 lei fara TVA.
Se solicita pentru demonstrarea experientei similare prezentarea de documente din care sa reiasa prestareaunorservicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei si anume: certificare/certificari de buna executie , recomandare/recomandari din partea beneficiarului indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat , privind modul de indeplinire a contractului, din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei .
Continuare 2. Recomandarea/Recomandariletrebuie sa fie semnata/semnate de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului serviciului si sa contina obligatoriu urmatoarele informatii: numele beneficiarului, valoarea, perioada serviciilor de creditare si sa precizeze daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu , si daca au fost duse la bun sfarsit.
3. Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Nu restric.partic.unui nr.>5 ofert.Daca nr.ofert.calif.(este
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer