Licitatie Publica - Linie de credit pentru investitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila
Anunt de participare numarul 142761/28.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 234317132, In atentia: Sef birou ing. Camelia Paval, Email: [email protected], Fax: +40 234312502/ +40 234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Linie de credit pentru investitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linie de credit pentru investitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila conform caiet de sarcini aprobat prin dispozitia primarului municipiului Onesti, care este anexat la prezenta documentatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linie de credit pentru investitii pe termen lung in valoare de 3.500.000 lei, pentru cofinantarea unor proiecte cu finantare nerambursabila conform caiet de sarcini aprobat prin dispozitia primarului municipiului Onesti, care este anexat la prezenta documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 661, 427RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Nu.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? director executiv DAPJ - cons jur. Chiriac Robert Ionut? director executiv adjunct - ing. Livia Bordei? sef Birou achizitii - ing. Camelia Paval? sef Serviciu Buget Contabilitate - ec. Doina Ghiba?sef Birou Juridic -cons.jur. Laura Teodora RomedeaComisia de evaluare: -ing. Camelia Paval-ec. Neculai Gabureanu-cons jur. Chiriac Robert Ionut-cons.jur. Laura Teodora Romedea- ing. Livia Bordei- ec. Doina Ghiba-ing.Magureanu MihaelaMembri de rezerva: ? cons. jur. Luca Alice Cristina? cons. jur. Anghel Irina Elena? cons. jur. Dima Marilena? ec. Buzduga Floarea? ec. Asavoaie Gabriela? Ec. Bilbiie Ramona? Ing. Bogdan Prohozescu? Ing.Pietraru Mariana? ing. Mancas Alice? cons. Leustean ElenaConsilieri locali: - Agapi Mircea- Alexe Corina- Antohe Marica Loredana- Brinzaniuc Adrian- Buzdugan Vasile- Cristea Dumitru- Ene Gheorghe- Florian Constantin- Gnatiuc Nicolae- Jitcovici Vicentiu Aurelian- Lazar Aurel- Lemnaru Emil- Martin Stefan- Oprea Danut- Sergentu Adrian- Stan Lucian- Sova Mihai- Tofan Ioan- Zarzu Octavian CiprianNote :1.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana.2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor Candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Ofertantii, vor prezenta Certificat constatator emis de emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va prezenta in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.2. Autorizatie de functionare emisa de catre Banca centrala a tarii de rezidenta.Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, autorizatia de functionare emisa de catre Banca centrala a tarii de rezidenta.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere professional din tara de provenienta.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita informatii privind Cifra de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani .
2.2. Experienta similara ? se va prezenta cel putin un document/contract care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim 400000 lei fara TVA, in ultimii 3 ani.
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta documente din care sa reiasa prestareaunor servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Documentele se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Continuare 2. Documentele solicitatetrebuie sa fie semnate de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului serviciului si sa contina obligatoriu urmatoarele informatii: numele beneficiarului, valoarea, perioada serviciilor de creditare si sa precizeze daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniusi daca au fost duse la bun sfarsit.
3. Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti ofert.care indepl.crit.de calif.vor fi select.Daca nr.ofert.select.este