Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Linie de credit revolving in cuantum de 2.500.000,00 lei pentru finantarea si sustinerea proiectului integrat Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarire comunala, modernizare strazi in localitatile Vutcani si Ma


Anunt de participare numarul 78108/22.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VUTCANI
Adresa postala: sat Vutcani, comuna Vutcani, judetul Vaslui, Localitatea: Vutcani, Cod postal: 737620, Romania, Punct(e) de contact: SILVIANA BAHRIM, Tel.0235429063, Email: [email protected], Fax: 0235429063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AutoritatiLocale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Linie de credit revolvingin cuantum de 2.500.000, 00 leipentru finantarea si sustinerea proiectului integratAchizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarire comunala, modernizare strazi in localitatile Vutcanisi Malaesti si centru de zi pentru copii Vutcani, com. Vutcani, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Vutcani, comuna Vutcani, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unei Linii de creditare de tip revolvingin suma de 2.500.000, 00leipeoperioadade48 luni, pentru asigurareafinantarii si sustinerii obiectivuluiAchizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public de gospodarire comunala, modernizare strazi in localitatile Vutcanisi Malaesti si centru de zi pentru copii Vutcani, comuna Vutcani, judetul Vaslui conformHCL nr. 10 /19.02.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati-Servicii financiare estimative la 1.700.000, 00 lei aferente contractarii unui linii decreditare tip revolvingin cuantum de 2.500.000, 00 lei pe o perioada de 48 luni, cu trageri multiple in limita plafonului disponibil
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executiie in cuantum de 2 % din valoarea contractului fara TVA . Se va constitui sub forma de scrisore de garantie bancarasauprin depunere in numerar la caseria primariei Vutcani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere va fi legalizat prin Notariat dupa ce oferta comuna a fost declarata castigatoare inainte de semnarea contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente persoane juridice/fizice romane;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine;Autorizatie de functionare emisa de BNR in copie legalizata prin notariat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31 decembrie vizat si inregistrat de organele competente, pe ultimii trei ani( 2006, 2007, 2008) ;
2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii de acordare de credite (inconditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini)prestate pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani (ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare);
- se va prezenta minim o recomandare din partea unui beneficiar care a avut sau are in derulare un contract similar celui supus achizitiei publice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va prezenta in copie minim un contract a carui valoare este egala sau mai mare decat 510.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 10:30
Locul: Primaria Vutcani, comuna Vutcani, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de participa prin reprezentantii sai imputerniciti, la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza C.N.S.C. Bucuresti sau dupa caz Instanta judecatoareasca in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante cosiderat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Vaslui- Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Vaslui, str Ing Badea Romeo, nr. 13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730138, Romania, Tel.0235311032, Email: [email protected], Fax: 0235312432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2009 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer