Licitatie Publica - Linie de prepararea a materialelor sinterizate - Moara planetara cu bile pentru obtinerea pulberilor nanometrice
Anunt de participare numarul 131139/23.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii Publice, Tel. 0268 413000 int 101, In atentia: Liviu Doru Dogar, Email: [email protected], Fax: 0268 414900, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Linie de prepararea a materialelor sinterizate - Moara planetara cu bile pentru obtinerea pulberilor nanometrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institut PRODD, Str. Institutului nr.10, Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Linie de prepararea a materialelor sinterizate - Moara planetara cu bile pentru obtinerea pulberilor nanometrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42611000-2 - Masini-unelte cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linie de prepararea a materialelor sinterizate - Moara planetara cu bile pentru obtinerea pulberilor nanometrice
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant participare 3.000 lei conf tuturor optiunilor art86 din HG925/2006 Garantie buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului(RO16TREZ1315005XXX000137, CUI4317754)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararie privind calitatea de participant la procedura, Certificat participare licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 la care se ataseaza certificate de atestare fiscala, inclusiv cel pentru taxele locale, Certificat constatator emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2010 inregistrat si vizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra medie de afaceri, este egala sau mai mare de 100.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani, Recomandari din partea beneficiarilor, min 1, Lista cu nominalizarea personalului responsabil de indeplinirea contractului la care se vor atasa CV-uri, Certificare ISO 9001 sau similar ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract de furnizare similar, a carui valoare sa fie de minim 100.000lei fara TVA, sau alternativ 2 contracte de furnizare similare a caror valoare insumata este de 100.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Extensie finete de macinare