Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LINIE DE PRODUCTIE PROFILE PLASTIC-LEMN SI MATRITE (Licitatia nr.1 IEEI/2010)


Anunt de participare numarul 104111/21.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. docent Dimitrie Mangeron, nr.67, Facultatea de Inginerie electrica, Energetica si Informatica aplicata, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Ing. CAMELIA NISTOR, Tel. 0232/278680, 278683 int1121, In atentia:  Ing. CAMELIA NISTOR, Email:  [email protected], Fax:  0232/278.680, int1277 sau0232/237.627, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant Superior de Stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LINIE DE PRODUCTIE PROFILE PLASTIC-LEMN SI MATRITE (Licitatia nr.1 IEEI/2010)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA TEHNICA "GHEORGHE ASACHI"din Iasi-Facultatea de Inginerie electrica, Energetica si Informatica aplicata, str. prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr.23, imobil ETH-Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul contine o achizitie de LINIE DE PRODUCTIE PROFILE PLASTIC-LEMN(1 buc.) si MATRITE(9 buc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42994000-0 - Utilaje pentru prelucrarea cauciucului sau a plasticului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LINIE DE PRODUCTIE PROFILE PLASTIC-LEMN =1 buc.siMATRITE =9 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 682, 173RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: G.P.= 6821, 74 lei;Garantia de buna executie: G.B.E.= 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare si plata din contracte de cercetare si venituri proprii ale Facultatii de Inginerie electrica, Energetica si Informatica aplicata ? 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-declaratie de eligibilitate- form. 4, sect. III; 2- declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U. 34/2006, form. 5, sect. III; 3- certificat de atestare fiscala; 4- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; 5- certificat de inregistrare emis de Oficiul Reg. Comertului; 6- certificat constatator Of. Reg. Com.Formular 6- sect. III sau alte documente echivalente celor mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, formular 7, sect III
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor mentionate in documentatia de atribuire, sau alte documente echivalente celor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizorul trebuie sa puna la dispozitie specialisti pentru instalarea, instruirea si punerea in functiune.Furnizorul trebuie sa faca dovada unei certificari privind calitatea produselor (acestea trebuie sa fie certificate CE si/sau in sistemul international de management al calitatii ISO9001).
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani Formularul 8- Sectiunea III, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind lista principalelor livrari de produse-Formularul 9- Sectiunea III.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
Autorizare pentru livrarea produselor-Formularul 10-Sectiunea III.
Daca este cazul se va prezenta lista privind subcontr. form 11, sect.III, insotita de declaratie scrisa, form 12, sect.III;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima costa doar in prezentarea documentelor solicitate in document. de atrib.sau alte documente echivalente celor mentionate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform cap. IV.2): Etapa finala de licitatie electronica.Licitatia electronica se va desfasura in 2 runde succesive, respectiv in data de14.09.2010 si16.09.2010.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11468/09.07.2010.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 12:00
Locul: Sala Senatului DGA a Univ. Tehnice ?Gh.Asachi? Iasi, str. Prof. Dr. docent Dimitrie Mangeron, nr.67
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorstr. Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. : 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  : 021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Fax:  0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"din Iasi, Oficiul Juridic, persoana de contact: jr. Mirela Troia.
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. docent Dimitrie Mangeron, nr.67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 0232/278683, Fax:  0232/216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer