Licitatie Publica - Linie moderna de fabricare a ambalajelor de polietilena si polipropilena.
Anunt de participare numarul 93074/14.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC FLEXAL IMPEX SRL
Adresa postala: STR. UNGHENI NR. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700382, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA TARCINIU, Tel.+40 740 676368, In atentia: MIHAI OPREA, Email: [email protected], Fax: +40 232 233298, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu Raspundere Limitata cu capital integral privat
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Linie moderna de fabricare a ambalajelor de polietilena si polipropilena.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Iasi, str. Ungheni, nr. 2.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul vizeaza furnizare linie moderna de fabricare a ambalajelor de polietilena si polipropilena., montare , punere in functiune, instruire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42994200-2 - Utilaje pentru prelucrarea materialelor plastice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Extruder folie polietilena (2 buc.);
- Masina de imprimat flexografica (1 buc.);
- Sudeza pungi (1 buc.);
- Sudeza saci (1 buc.);
- Granulator (1 buc);
- Masina de procesat placi fotopolimerice (1 buc);
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 548, 644.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 2500 RON/lot;Garantie de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila 69, 2% acordata de FEDR si Bugetul de Stat;Finantareproprie 30, 8%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Certificat constatator emis de ORC(in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei);
Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor de asigurari emise de organele competente in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie a ultimului bilant contabil sau a extrasului de bilant precum si a contului de profit si pierdere;
Cifra de afaceri anuala (media pe ultimii 3 ani).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/puneri in functiune de utilaje in ultimii 3 ani in domeniul acoperit de prezentul anunt de participare cu detalii referitoarela valoare, date de livrare, beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Certificatului de conformitate emis de organismele abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produsului furnizat identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Prezentarea autorizatiei de furnizare a echipamentelor(utilajelor) sau a atestatului de distribuitor autorizat, valabile la deschiderea ofertei.Producatorul va face dovada ca are implementat un sistem de asigurare al calitatii cf. standard SR: EN 9001/2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0986/07.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 12:00
Locul: Str. Ungheni, nr. 2, Iasi, Jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare nerambursabila 69, 2%acordata de FEDR si Bugetul de Stat;Finantare proprie 30, 8%.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curetea de Apel Iasi (Sectia Contencios - Administrativ Fiscal)
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 25 bis., Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Flexal Impex
Adresa postala: Str. Ungheni, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700020, Romania, Tel.0232/233298, Email: [email protected], Fax: 0232/233298
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2010 16:17