Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lipova si Csanadpalota ? Elaborarea documentatiilor tehnice pentru reabilitarea infrastructurii rutiere


Anunt de participare numarul 130624/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Lipova
Adresa postala:  str.N BALCESCU, nr.26, Localitatea:  Lipova, Cod postal:  315400, Romania, Punct(e) de contact:  Costinel Corlan, Tel. 0257561133, Email:  [email protected], Fax:  0257561133, Adresa internet (URL):  www.primarialipova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lipova si Csanadpalota ? Elaborarea documentatiilor tehnice pentru reabilitarea infrastructurii rutiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Orasul Lipova
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii servicii de consultanta si asistenta tehnica in vederea elaborarii documentatiei de proiectare pentru reabilitarea unei retele de 39, 24 Km de strazi orasenesti de 36, 13 Km de canalizare pluviala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
63712710-3-Servicii de monitorizare a traficului (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I: Studiu topografic - 1buc., Expertiza tehnica - 1buc., Studiu geotehnic - 1 buc., Studiu de trafic pentru infrastructura - 1 buc.
Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie in forma asimilata a studiului de fezabilitate, - 2buc. reabilitare infrastructura rutiera si canalizare apa pluviala
Proiect tehnic detalii de executie, caiet de sarcini ? 2 buc. reabilitare infrastructura rutiera si canalizare apa pluviala
LOTUL II: Verificare proiect tehnic infrastructura rutiera ? 1 buc.
Verificare proiect tehnic canalizare pluviala ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 195, 645EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare Lotul 1:15.900 lei. Lotul 2:330 leiGarantie de buna executie: 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Ungaria 2007-2013.Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34. Declaratie certificat privind participarea cu ooferta independenta. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul de stat consolidat si bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu este inregistrat cu datorii scadente la data deschiderii ofertelor.Certificat ORC din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea?, - cod CAEN 7112, conform Clasificarii CAEN rev.2 2008. Copie dupa Certificatul de inregistrare. Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil
2. Lichiditate generala
3. Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Copii certificate de ofertant pentru conformitate cu originalul abilanturilor contabile, la 31.12.2010, 31.12.2009, 31.12.2008, depuse si inregistrate la organele competente din care sa rezulte cifra de afaceri impusa pentru calificare2. Lotul 1 Orice document, care sa demonstrezeexplicit faptul ca ofertantul are disponibile resurse financiare reale negrevate de datorii (are in cont suma respectiva, are deschise linii de credit, etc.) pentru a realiza un cash-flow de executie a contractului.Actul doveditor va fi valabil pentru o perioada incepand cu data limita de depunere a ofertelor si va acoperi intreaga durata a contractului. Durata contractului va fi durata propusa de ofertant in calendarul derularii contractului.Resursele financiare declarate vor fi in suma de minim 400.000 lei.Pentru a-si demonstra capacitatea financiara, in cazul unei asocieri: - bilanturile contabile si scrisorile de confort vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte;
- plafoanele de cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani si capacitate financiara vor fi indeplinite prin cumul de catre grupul de asociati.Lotul 2 Nu este cazul3. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minimLotul 1:1.600.000 lei.Lotul 2: Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Contracte deprestariservicii in ultimii 3ani
2. Experienta similara
3. Colectiv tehnic
4. Capacitate tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor contracte deprestariservicii in ultimii 3aniLotul 1. Ofertantii in intervalul solicitat, ultimii 3 ani, au gestionat minim 1 contract - maxim 2 contracte care intrunite sa contina: - min. 1 Studiu de fezabilitate- min.1 studiu topografic- min. 1 studiu geotehnic- min. 1studiu de trafic- min. 1 proiect tehnicLotul 2. Ofertantii in intervalul solicitat, ultimii 3 ani, au gestionat cel putin 1 contract ? maxim 2 contracte care intrunite sa contina cel putin un contract verificare a unei infrastr rutiere si a canalizarii pluviale sau 2 proiecte separate din care unul de reabilitare a infrastr rutiere si celalalt de reabilitare a canalizarii pluviale.Lotul 1A. 1 Sef colectiv tehnic;
-Studii sup in domeniul constr drumuri sau inst-min un curs in managementul de proiect-cel putin 5 ani de exp prof gen-in calit de Lider de Ech in cadrul a cel putin 3 proiecte in ultimii 3 aniB. Minim 2 arhit pt proiectare a partii de arhit.-studii sup in arhitectura-inscris in Ord Nat al Arhitectilor-cel putin 5 ani de exp prof genC. Min 2 ing constr specialit drumuri;
-Studiisup univ in domeniul tehnic-Min 5 ani exp prof gen-Min 3 ani de exp prof de specialit instalatiiD. Min 2 ing specialit instalatii cu specialit in canaliz pluviala;
-Studiisup univ in domeniul tehnic-Min 5 ani exp prof gen-Min 3 ani exp prof de specialit in instalatiiE. Min 1 ing topograf-Studiisup univ in domeniul geodezic, cartografic sau cadastral-Min 5 ani de exp prof gen;
-Autorizat A.N.C.P.I.Min 1 expert Analiza Cost Beneficiu;
-Studiisup univ in domeniul economic sau curs de analiza cost-benef atestat Min Ed-Min 5 ani de exp prof genLotul 2A. Min 1 verificator proiect atestat in drumuri-Autoriz emisa in cond legii si valabila pe durata contractului;B. Min 1 verificator proiect atestat pe domeniulinstalatii canalizare pluviala-Autoriz emisa in cond legii si valabila pe durata contractului;Lotul 1-Laborator atestat pentru executarea studiilor geotehnice.-Echipament urmarire trafic-1 statie totala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a contractului
30%
Descriere: Durata de elaborare a studiilor cerute
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2011 11:00
Locul: Primaria Orasului Lipova str. Nicolae Balcesu nr. 25 cod 315400 jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantului avand asupra lui imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Ungaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Ungaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Lipova
Adresa postala:  str. Nicolae Balcescu nr. 26, Localitatea:  Lipova, Cod postal:  315400, Romania, Tel. 0257-561133, Email:  [email protected], Fax:  0257-561133, Adresa internet (URL):  www.primarialipova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer