Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Livrare echipamente, servicii de proiectare tehnica si lucrari de constructie-montaj aferente proiectului ? CRYO-HY


Anunt de participare numarul 110674/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEA
Adresa postala:  Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  Floarea Pop, Tel. 0250/732744, int. 110, Email:  [email protected], Fax:  0250/732746, Adresa internet (URL):  www.icsi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare si cercetare aplicativa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Livrare echipamente, servicii de proiectare tehnica si lucrari de constructie-montaj aferente proiectului ? CRYO-HY
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INC-DTCI-ICSI Rm. Valcea
Rm.Valcea, Str. Uzinei, nr. 4, Jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
I.Livrare, instalare si punere in functiune echipamente si instrumentatie aferenta Laboratorului de criogeniesi pentru exitinderea instalatiei de distilare criogenica ;
II.Proiectare tehnica, si definirea solutiei tehnologice pentru montaj echipamente complexe
III.Lucrari de Constructie - montaj
Valoarea totala a contractului este de 47.464.282, 00 lei fara TVA, din care valoarea dotarilor este de 33.565.187 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42513200-7 - Echipamente de refrigerare (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
45214600-6-Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 47, 464, 282RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 470.000, 00 lei /echivalentul in euro pentru persoanele juridice straine. b) Garantie de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractului de finantare nr. 251/28.09.2010 finantat prin Programul POSCCE-A2-O2.2.1-2009-4.Se acorda avans conform legii. Plata se va efectua in max. 60 zile de la receptie produs/serviciu/lucrare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia. Asocierea se va legaliza in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: In cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legalein vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Se vor prezenta aceste certificate care sa certifice lipsa restantelor sau a datoriilor la data emiterii, valabile la data depunerii ofertelor ? original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente a realiza cashflow de executie a lucrarii ? minim 5% din valoarea estimata a contractului care urmeaza a fi atribuit;
-Fisa informatii generale ofertant conform model prezentat in sectiunea;
-Bilantul contabil aferent pe ultimii 3 ani formularul 10 si formularul 20 vizate si inregistrate la organele competente (copie semnata si stampilata ? conform cu originalul?);
-raportare contabila la 30.06.2010 vizata si inregistrata la Administratia Finantelor Publice
-Profitul net pe ultimii 2 ani sa fie pozitiv;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani este de: 45.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: 1.1. lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, inclusiv pentru instalatii nucleare, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin certificate/documente emise sau contrasemnate de catre clienti beneficiari;
1.2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, inclusiv pentru instalatii nucleare, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari efectuate, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.
2.Informatii referitoare la personalul de specialitate: referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; coordonator proiectare-constructie cu experienta in domeniu; manager de santier cu experienta in domeniu; responsabil tehnic cu executia atestat MDLPL-angajat contract de munca perioada nedeterminata ? copie certificate; responsabil Controlul Calitatii-angajat cu contract munca perioada nedeterminata (copie decizie +copie contract individual de munca); personal tehnic specializat realizare investitie?documente de specializare; electricieni autorizati gradul 3B-contract munca perioada nedeterminata;
3.Dotari tehnice ? lista utileje, ehipamente tehnice
4.Autorizatii si atestate: autorizatii CNCAN pt SMC pt. activitati de proiectare, furnizare servicii, constructii-montaj destinate instalatiilor nucleare; autorizare ISCIR operator economic pt. instalatii incalzire si cazane; atestat ANRE pentru executie si proiectare tip A, B, C1B, C2B.
5. Certificari asigurarea calitatii, protectiamediului si protectia muncii: SR EN ISO 9001 pt. obiectul contractului de achizitie, SR EN ISO 14001 si SR OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1. Se prezinta max. 3 contracte furnizare similare cu val. cumulata = 33.000.000 lei.1.2.Se prezinta max. 3 contracte lucrari similare executie si proiectare cu val. cumulate = 14.000.000lei.2. Coordonator proiectare-constructie cu experienta in domeniu min 10 ani; manager de santier cu minim 10 ani experienta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare si executie
10%
10
Descriere:
3.
Perioada de garantie
20%
20
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2010 18:00
Locul: ICSI Rm. Valcea, Str. Uzinei Nr.4, Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai fiecarui operator economic ofertant cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractului de finantare nr. 251/28.09.2010 finantat prin Programul POSCCE-A2-O2.2.1-2009-4.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4/021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4/021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Scuarul Revolutiei, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240594, Romania, Email:  [email protected], Fax:  +4/0250/73 22 07
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INC-DTCI -ICSI RM. VALCEA - BIROU TEHNIC
Adresa postala:  Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Tel. +4/0250 / 732744, Email:  [email protected], Fax:  +4/0250 / 732746, Adresa internet (URL):  www.icsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer