Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Livrare, montare, punere in functiune Instalatie gravimetrica pentru verificarea contoarelor de apa rece DN 15-40 mm, complet echipata, si asigurarea asistentei tehnice pentru certifcarea instalatiei de BRML


Anunt de participare (utilitati) numarul 137363/10.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: ing. Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Livrare, montare, punere in functiune Instalatie gravimetrica pentru verificarea contoarelor de apa rece DN 15-40 mm, complet echipata, si asigurarea asistentei tehnice pentru certifcarea instalatiei de BRML
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrare, montare, punere in functiune Instalatie gravimetrica pentru verificarea contoarelor de apa rece DN 15-40 mm, complet echipata, si cu asigurarea asistentei tehnice pentru certificarea instalatiei de BRML si intocmire PIV. Instalatia gravimetrica va fi folosita pentru verificarea metrologica a contoarelor de apa rece cudebite permanente, Q3 = (1, 5÷ 16)mc/h cudimensiunea de Dn 15÷40 mm. Instalatia gravimetrica va fi prevazuta cu doua linii de verificare. Instalatia gravimetrica trebuie sa permita si efectuarea de probe de presiune pana la presiunea de 25 bar. Instalatia trebuie sa asigure verificarea automata a contoarelor de apa rece.Caracteristicile tehnice sunt mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
50410000-2-Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata Instalatie gravimetrica pentru verificarea contoarelor de apa rece DN 15-40 mm, complet echipata, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 715, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: depunere directa la casieria SC CAS SA, virament bancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 10. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr. 2). In conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.494, 25 Lei. Neprezentarea garantiei de participare in original, in forma, cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitata in prezenta documentatie de atribuire, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, atrage respingerea ofertei respective. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita sub una din formele: a)Scrisoare de garantie de buna executie, (Formular nr. 15), b)Deschiderea de catre ofertantul castigator a unui cont de garantii, la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care sa alimenteze 5% din pretul contractului fara TVA.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Constituirea garantiei de buna executie este obligatorie doar pentru ofertantul castigator. Scrisoarea de garantie de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Garantia de buna executie constituita de ofertantii incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. Ofertantul va prezenta Declaratia privind acordul pentru constituirea garantiei de buna executie, (Formularul nr. 16).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Declaratia privind calitatea de parcipant la procedura, Formularul nr. 4 si Acordul de asociere, Formularul 5
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(Formularul nr.6).- Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.(Formularul nr.3).- Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.17). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras; Mihai Iacob;Rodica Filip; Calin Neamtu; Doina Ivan; Maria Calatan; Alexandru Pop.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c)1 si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratie privind situatia personala (Formularul nr.6a) siDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.17). Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul/asociatul, dupa caz, au ca obiect de activitate principala sau secundara activitatile care fac obiectul procedurii de achizitie si care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani este de minim 1.325.000lei.
-Formularul nr. 7 Informatii generale.
Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM)
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiata in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In acest caz tertul sustinator, un singur sustinator, va face dovada indeplinirii integrale a cerinei solicitate privind capacitatea economica si financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat si pus in functiune in baza unui contract, o instalatie gravimetrica pentru verificarea contoarelor de apa rece in valoare de cel putin 425.000lei. Instalatia trebuie sa fie certificata de organismeleacreditate.
-Formularul nr. 8 ?Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani?.- certificate/procese verbale de receptie la punerea in functiune
- cel putin un document din care sa rezulte valoarea contractului.
- copie dupa documentele care atesta ceritificarea instalatiei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea tehnica a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. In acest caz tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerinei solicitate privind capacitatea tehnica si/sau profesionala.
-Formularul 19 ? declaratie angajament pentru sustinerea tehnica si/sau profesionala, din partea tertului sustinator, incheiat in forma autentica.
Nu este solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA.b)eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: Nu este cazul.c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta; pozitia in clasament. Alte informatii, vezi sectiunea VI.3
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP - 44 -2012 - AP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Licitatia elactronica(LE)d)Informatii relevante privind procesul LE: AC are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite electronic simultan tuturor ofertantilor respectivi si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.e)ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze;Numarul de runde ale LE: 1.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: o zi.Calendarul de desfasurare va fi comunicat in invitatia de participare.f)in vederea participarii la LE, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP(www.e-licitatie.ro), in calitate de ofertanti si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.2.Informatii suplimentare: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial in conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006 o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate de AC. Aceasta declaratie va fi data prin completarea Formularului nr. 9 - Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare (inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea).3.Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la plata facturii finale.4. In situatia in care doua sau mai multe oferte prezinta in cadrul propunerii finaciare acelesi pret si sunt clasate pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care depun aceste oferte sa depuna o noua propunere finaciara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer