Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Livrare piese de schimb pentru transportorul submersibil cu lant aferent cazanului nr 4 .


Anunt de participare (utilitati) numarul 138646/05.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Serviciului achizitii publice, Tel. +40 254572134, In atentia: Mihaela Timisan, Email: [email protected], Fax: +40 254570481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Livrare piese de schimb pentru transportorul submersibil cu lant aferent cazanului nr 4 .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan ? Romania, str. Paroseni, nr.20, cod postal 336250, jud. Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 757 si 141, 651EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente semestrial , in functie de necesitatile si fondurile disponibile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona elemente de uzura ca piese de schimb pentru transportorul de zgura si cenusa aferent cazanului nr 4, pentru constituirea unui stoc minim de siguranta si pentru completarea bazei materiale necesare efectuarii reparatiilor in vederea continuitatii functionarii 24 de ore din 24 in conditii de siguranta, in cantitatile si cu specificatiile din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419800-4 - Piese pentru transportoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime de piese de schimb sunt prevazute la pct. 4 dincaietul de sarcini nr. 532/2012 . Cantitatile specificate in caietul de sarcini sunt cantitati estimate si nu cantitati exacte care vor fi achizitionate in decurs de 24 luni calendaristice de la semnarea acordului cadru, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportate la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Cantitatile necesare vor fi comunicate de autoritatea contractanta ori de cate ori intentioneaza sa atribuie un contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 757 si 141, 651EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 2.800 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR lei/euro valabil cu 5 zile inainte de data deschiderii.Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire se face in oricare dintre formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. IMM-urile vor constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de 4422, 56 lei sau echivalentul in euro calculat la cursul BNR lei/euro valabil la data respingerii contestatiei. Cuantum 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Modalitatea de constituire conformprevederilor art 89 alin.(2) din HG nr 925/2006prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate la pct.III.2.1.a
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 12A).Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator si pentru fiecare asociat in cazul unei asocieri, daca este cazul. - Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 12B). Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator pentru neincadrarea in prev art 181 lit. a), lit. c1) si lit .d) din OUG nr. 34 2006, daca e cazul. In ceea ce privesteindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale se vor prezenta ca documente edificatoare: a) certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul localCertificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului- Se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta - conform Ordinului ANRMAP 314/2010 (Formular 3). Certificatul se va prezenta pentru fiecare asociat in cazul unei asocieri, daca este cazul .- Se va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, (Formular 4).Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant si de tertul sustinator cat si de ofertantul asociat, daca este cazul.In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Doru Visan, Director Economic ? Ioana Arvunescu, Director Tehnic ? Eduard Schmidt, Director Comercial ? Eduard Mija, Sef Serviciu serv. Piese de Schimb ? ing. Emilia Dreghici, Sef Serviciu Tehnic Exploatare ? ing. Tradnik Rudolf, Birou juridic ? cons. Jr. Paciu Gabrielasi Sef Serviciu Achizitii Publice ? Cristina Pardos Schmidt.-Se va prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie (Formular 5).- Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia se va prezenta in original. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN pentru comercializarea produselor care fac obiectul acordului cadru. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele edificatoare.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantuluiParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Informatii generale despre ofertanti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari.Cerinta minima : Prezentarea cel putin a unui document constatator/ recomandare/ proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 2 documente constatatoare/recomandari/procese-verbale de receptie prin care sa se faca dovada livrarii si/sau modul de indeplinire al contractului privind piese de schimb similare cu cele care fac obiectul caietului de sarcini.
Cerinta nr. 2 : Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu furnizorul produselor, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 11:00
Locul: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan , str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputernicici ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Echivalentul valorii estimate in lei fara TVA este intre 293.750, 70 si 642.557, 27 lei, calculat la un curs de 4, 5362 lei/euro. - Clasamentul se va intocmi in euro. Ofertele prezentate in lei vor fi evaluate la echivalentul lor in euro, la cursul de schimb lei/euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor.- In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea propunerilor financiare in plic inchis in vedereadepartajarii ofertelor- Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).- In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea acordului-cadru in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul solicitat de autoritatea contractanta, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contractul subsecvent, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii acordului cadru.Toate documentele care nu pot fi depuse in original se vor depune in una dintre urmatoarele forme : copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » cusemnatura si stampila ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.2562 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ELECTROCENTRALE Paroseni SA? Birou juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel. +40 254572134, Fax: +40 254570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer