Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Livrare si instalare calculatoare, echipamente comunicatii, echipament stocare date si solutie UPS pentru site-ul RO-01-ICI v.2?


Anunt de participare numarul 113370/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICI
Adresa postala:  B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011455, Romania, Punct(e) de contact:  Ludovic Albu; Gabriel Neagu, Tel. 3160736, In atentia:  Ludovic Albu; Gabriel Neagu, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  2241121, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICI
Activitate (activitati)
Altele: CERCETARE DEZVOLTARE IN ALTE STIINTE NATURALE SI INGINERIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Livrare si instalare calculatoare, echipamente comunicatii, echipament stocare date si solutie UPS pentru site-ul RO-01-ICI v.2?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ICI Bucuresti, Corp B, ParterAdresa : Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica ? ICI, B-dul Maresal Averescu Nr. 8-10, Sector 1, 011455 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Livrare si instalare calculatoare, echipamente comunicatii, echipament stocare date si solutie UPS pentru site-ul RO-01-ICI v.2?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
30236000-2-Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
72253200-5-Servicii de asistenta pentru sisteme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Livrare si instalare calculatoare, echipamente comunicatii, echipament stocare date si solutie UPS pentru site-ul RO-01-ICI v.2?
Valoarea estimata fara TVA: 978, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantie de participare in valoare de 19.000 lei2. Garantie de buna executie a contractului10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program POS-CCE 2.2.3, Proiect 223(Contract nr 50/11.05.2009), finantat din fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (FORMULAR 2B din capitolul de Formulare) in sectiunea ?Formulare si modele? din cadrul documentatiei de atribuire.
2. Situatiile financiare corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate la organele competente si, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara si media profitului operational pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor livrari si prestari de servicii similare, din ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca are in curs de desfasurare sau au fost finalizate unul sau mai multe contracte avand ca obiect livrarea si instalarea de calculatoare, echipamente comunicatii, echipamente stocare date si solutie UPS, fiecare cu suma valorilor de produse furnizate si servicii prestate conforma cu art. 9(a) din HG 925 / 2006.2.Autorizari privind livrarea, instalarea si operatiunile de service pentru echipamentele ofertate
3.Prezentarea certificatelor de calitate in conformitate cu normele Uniunii Europene pentru produsele ofertate (copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Atribuirea se va realiza intr-o singura runda de o zi.La lic.electronica au dreptul sa participe doar op. ec. inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2011 14:00
Locul: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE- DEZVOLTARE IN INFORMATICA ? ICI BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant nu poate fi mai mare de 2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program POS-CCE 2.2.3, Proiect 223(Contract nr 50/11.05.2009), finantat din fonduri structurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Contract nr 50/11.05.2009, finantat din fonduri structurale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6 , sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti (CALE DE ATAC)
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5 , sect 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 81, Email:  [email protected], Fax:  021 332 11 88, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica
Adresa postala:  B-dul Maresal Averescu Nr. 8-10, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011455, Romania, Tel. 021 316 07 36, Email:  [email protected], Fax:  021 316 10 30, Adresa internet (URL):  www.ici.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer