Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LIVRARE SI INSTALARE POSTURI DE TRANSFORMARE PREFABRICATE PENTRU INLOCUIRE PTM SI PTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 111965/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Ilies Adriana, Tel. 021-2065082, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LIVRARE SI INSTALARE POSTURI DE TRANSFORMARE PREFABRICATE PENTRU INLOCUIRE PTM SI PTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la locul de instalare dincadrul:
lot 1 SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SAlot 2 SA ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA
lot 3.S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEASA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 110, 930.4 si 32, 894, 520.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LIVRARE SI INSTALARE POSTURI DE TRANSFORMARE PREFABRICATE PENTRU INLOCUIRE PTM SI PTA PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223810-7 - Constructii prefabricate (Rev.2)
31213000-2-Echipament de distributie (Rev.2)
45317300-5-Lucrari de instalare electrica de aparate de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1: cantitate minima=100 buc, cantitate maxima=180 buclot 2: cantitate minima=10 buc, cantitate maxima=50 buc
lot 3: cantitate minima=44 buc, cantitate maxima=85 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 110, 930.4 si 32, 894, 520.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 328783 lei (164391 lei IMM-uri), prezentata pe loturi in anexa "Loturi". Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAcord de asociere (daca este cazul)
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
Certificat de inregistrare si constatator, emise de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleInformatii privind situatia financiara,
sau bilant contabil la 31.12.2009,
Nivel specific minim cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare delot 1 = 20000000 lei(pt IMM10000000 lei), lot 2 = 2000000 lei (ptIMM1000000lei), lot 3 = 8000000 lei (pt IMM 4000000 lei),
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani, care au avut ca obiect livrarea de produsesimilare
Nivel specific minim : lista trebuie sa cuprindacontracte incheiatesi indeplinite in ultimii 3 ani care au avut ca obiect furnizarea de produse similare cuvaloare cumulata, fara TVA, egala sau mai mare de :
Lot 1:10000000 RONLot 2:1000000 RONLot 3:4000000 RON
prezentata pe loturi in anexa "Loturi,
certificate constatatoare conf art.181 lit c1+art.188 lit a din OUG34/2006Declaratie privind personalul
declaratie privind dotarile tehnice
Autorizatie de comercializareDeclaratie privind producatorii de echipamenteOmologare tehnica Enel
Certificarea calitatii ISO 9001 pentru producator si executant montaj sau echivalent
Certificare mediu ISO 14001 pentru producatorsi executant montaj sau echivalent
Atestat ANRE tip C2B sau C2A, pentru executantmontaj
Declaratierespectare conditii de munca, PSI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op.ec. vorfi inreg.in SEAP, conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut. contr.are obligatia de a invita la lic.el.numai candidatii care au depus oferte admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA623/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 10:30
Locul: sediul SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti , B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Serv. Achizit
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata prezentata la cap.II.2.1 si II.1.4 din prezentul anunt , reprezinta valoarea totala estimata minima si maxima pentru cele 3 loturi.Achizitie in regim de urgenta , in conformitate cu art.113 din OUG34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Fax:  021/319 .51. 83
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala:  B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021/206 50 82, Fax:  021/3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 17:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer