Licitatie Publica - livrarea, instalarea si punerea in functiune de dispozitive de informare tip infochiosc ( SIK )
Anunt de intentie numarul 11392/19.03.2008
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Adina Dedu, Tel.021 - 318. 33. 08, Email: [email protected], Fax: 021 - 318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
livrarea, instalarea si punerea in functiunede dispozitive de informare tipinfochiosc ( SIK )
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : : sediile curtilor de apel, tribunalelor si judecatoriilor din subordinea Ministerului Justitiei, in conformitate cu Caietul de sarcini
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 831, 932.77RON
- livrarea, instalarea si punerea in functiune de dispozitive info-chiosc, a realizarii si instalarii software-lui necesar afisarii si accesarii informatiilor, asigurarea suportului si rezolvarea problemelor in perioada de garantie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30254000-4 - Sisteme de informare (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
50961110-3-Servicii de instalare de hardware (Rev.1)
72267000-4-Servicii de intretinere de software (Rev.1)
80423000-5-Servicii de formare profesionala (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
- fazele de desfasurare si implementare a proiectului se vor derula in conformitate cu Graficul Gant din Caietul de sarcini.- toate informatii suplimentare se regasesc in Documentatia de atribuire- functie de necesitati, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta achizitionarea de produse similare, in conformitate cu art. 122, lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
informatii suplimentare se vor putea obtine accesand documentatia deatribuire si anuntul de participare de pe SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 15:39