Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - livrarea, instalarea si punerea in functiune de dispozitive de informare tip infochiosc ( SIK).


Anunt de intentie numarul 2610/14.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.021 - 313. 33. 08, In atentia: d-nei Adina Dedu, Email: [email protected], Fax: 021 - 313.33.08, Adresa internet (URL): http: //www.just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
livrarea, instalarea si punerea in functiunede dispozitive de informare tipinfochiosc ( SIK).
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : sediile curtilor de apel, tribunalelor si judecatoriilor din subordine Ministerului Justitiei, in conformitate cu Caietul de sarcini
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 2, 250, 000EUR
- livrarea, instalarea si punerea in functiune a unui numar de minim 365 de dispozitive info-chiosc, a realizarii si instalarii software-lui necesar afisarii si accesarii informatiilor, asigurarea suportului si rezolvarea problemelor in perioada de garantie.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30254000-4 - Sisteme de informare (Rev.1)
30230000-0-Hardware pentru computere (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
50961110-3-Servicii de instalare de hardware (Rev.1)
72267000-4-Servicii de intretinere de software (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Acordul cadru se va desfasura pe o perioada de 2 ani, conform cu Graficul Gant din Caietul de sarcini.Informatii suplimentare se regasesc in DEPO.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta achizitionarea de produse similare pana la limita maxima a valorii estimate.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
informatii suplimentare se vor putea accesand documentatia deatribuire si anuntul de participare de pe SEAP, pe site-ulwww.e-licitatie.ro
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer