Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LN 4 la podurile rulante si macaralele portal apartinand SH Slatina


Anunt de participare (utilitati) numarul 31057/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SH Slatina, Str. T. Vladimirescu, nr. 156-158, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: Dae Tibi, Tel.0249507014, In atentia: Dae Tibi sau Visan Cristina, Email: [email protected], Fax: 0249436892, Adresa internet (URL): Dae Tibi sau Visan Cristina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LN 4 la podurile rulante si macaralele portal apartinand SH Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Conform caiet de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reabilitare la podurile rulante si macaralele portal apartinand SH Slatina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. - LN 4 Pod rulant din CHE Frunzaru ( CS nr 6975/05.04.2007)Lot 2. - LN 4 Pod rulant din CHE Rusanesti ( CS nr 6976/05.04.2007)Lot 3. - LN 4 Pod rulant din CHE Izbiceni ( CS nr 6977/05.04.2007)Lot 4. - LN 4 Macara portal aval conducatoare si condusa din CHE Rusanesti( CS nr 6978, 6979/0504.2007)Lot 5. - LN 4 Macara portal amonte conducatoare si condusa din CHE Izbiceni( CS nr 6980, 6981/05.04.2007)Lot 6. - LN 4 Macara portal aval conducatoare si condusa din CHE Izbiceni( CS nr 6982, 6983/05.04.2007)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 951, 505RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 8.000 lei pentru fiecare dintre loturile 1, 2 sau 3; - 6.000 lei pentru fiecare dintre loturile 4, 5 sau 6, cu OP , SGB Garantie buna executie: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract autentificat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie;2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata (nu mai vechi de 30 de zile fata de data deschiderii ofertelor)3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentata in original - Se va completa formularul din sectiunea Formulare4. Standarde de management a calitatii Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001/2001, sau echivalent (copie xerox).5.Declaratie privind eligibilitatea.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.- Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularului tip, eliberat cu max. 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Agentia Nationala de Administrare Fiscala din Ministerul Economiei si Finantelor, sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit ( original sau copie legalizata).- Document tip eliberat de autoritatile administrative teritoriale locale privind plata impozitelor si a taxelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti;
- Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente. Bilantul se va prezenta in copie, ofertantul avand asupra sa originalul pentru a fi prezentat comisiei.- Scrisoare/scrisori de bonitate din partea bancilor. (original sau copie legalizata)- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu de 3 ori valoarea ofertei. Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in saptamana anterioara datei depunerii ofertei.- Informatii generale despre ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiSe va completa formularul din sectiunea Formulare2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.3. Autorizatii ISCIR conform PT R1 si PT R2, atat pentru executia cat si pentru proiectarea lucrarilor.4. Autorizatii ISCIR pentru sudori.5. Autorizatie ISCIR pentru responsabilul de lucrare (RSL).6. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare ( reparatii de macarale portal respectiv poduri rulante) in ultimii 3 ani Se va completa formularul din sectiunea FormulareOfertantul vor prezenta cel putin 2 recomandari (pentru reparatii de macarale portal respectiv poduri rulante) din partea unor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nu
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul SH Slatina, un urma unei solicitari scrise, contra sumei de 30 lei fara TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 12:00
Locul: La sediul SH Slatina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 205300, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica SA SH Slatina
Adresa postala: Str Tudor Vladimirescu, nr 156-158, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Tel.0249507007, Fax: 0249436892
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer