Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LN1,2 Intretinere si asistenta tehnica specializata,tip service, pentru sistemele DCS din CET Sud, CET Vest, CET Progresu si CET Grozavesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 140682/23.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. +40 214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212751285, In atentia: Anca Costea, Email: [email protected], Fax: +40 212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212751285, In atentia: Anca Costea, Email: [email protected], Fax: +40 212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, parter, camera 004, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Registratura SEB, Tel. +40 212751208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LN1, 2 Intretinere si asistenta tehnica specializata, tip service, pentru sistemele DCS din CET Sud, CET Vest, CET Progresu si CET Grozavesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CET Sud str. Releului nr.2, CET Vest B-dul Timisoara, nr. 106, CET Grozavesti Splaiul Independentei, nr. 229, CET Progresu str. Pogoanelor nr.4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN1, 2 Intretinere si asistenta tehnica specializata, tip service, pentru sistemele DCS din CET Sud, CET Vest, CET Progresu si CET Grozavesti - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LN1, 2 Intretinere si asistenta tehnica specializata, tip service, pentru sistemele DCS din CET Sud, CET Vest, CET Progresu si CET Grozavesti - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 319, 221.41EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantum: vezi ANEXA B?detalii privind loturile b)Contul de virament pentru garantia de particip. in lei este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022 iar pentru euro este deschis la ALPHA BANK-Sucursala Dorobanti cod IBAN nr.RO28BUCU1111210954072 EUR.(echivalenta leu/euro curs BNR 4, 5694 lei/euro la data de 05.10.2012) c)Perioada de valabilitate a garantiei de particip.: 60 zile de la data limita de deschidere a candidaturilor d)Modul de constituire a garantiei de particip.?se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original. Documentul trebuie sa prevada: a)Cuantumul garantiei b)Perioada prevazuta in documentatia de atribuire c)Caracterul irevocabil al garantiei d)Modul de executie al platii garantiei; se va opta pentru una din variantele-Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat/Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.B, pe baza declaratiei SEB cu privire la culpa pers.garantate.2)depunerea la sediul S.E.B a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta cel mai tarziu la data deschiderii candidaturilor 3) depunerea la caseria S.E.B a unei sume numerar. Restituirea garantiei se va face pe baza Form.1 care va fi prezentat la ofertare. Detalii privind aplicabilitatea art.278^1 din OUG 34/2006 pentru fiecare lot se regasesc in Anexa B. Cuantum garantie: 10% din val.contractului fara TVA (5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 9 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.
2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul 4.
3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Sucursalei Electrocentrale Bucuresti sunt: Constantin Dobre ? Director Sucursala Electrocentrale BucurestiNeculae Vrabie ? Director Adjunct EconomicBogdan Popescu - Director Adjunct TehnicIon Preoteasa - Director Adjunct Comercial.
Anca Costea ? presedinte al comisiei de evaluare cu drept de vot
Mihaela Dobre ? membru al comisiei de evaluare
Rares Radulescu ? membru al comisiei de evaluare
Alexandru Giosanu ? membru al comisiei de evaluare
Ioana Untila-? membru al comisiei de evaluare
Mugurel Popescu- membru al comisiei de evaluare
Sorina Gavrilescu ? presedinte de rezerva al comisiei de evaluare cu drept de vot
Mihaela Tudora ? membru de rezerva al comisiei de evaluare
Mioara Misloschi ? membru de rezerva al comisiei de evaluare
Aurelia Crisan ? membru de rezerva al comisiei de evaluare
Cristina Volf -? membru al comisiei de evaluare
Marius Bucur- membru al comisiei de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente
2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante, in termen de trei zile de la solicitare. In cazul in care in etapa evaluarii ofertelor nu a fost formulata solicitarea de mai sus, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele asa cum a fost expus mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3ani;Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentareaunor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Se solicita prezentarea a cel putin unui contract care a avut ca obiect servicii de intretinere si reparare la sisteme DCS aferente grupurilor de producere a energiei electrice si termicecu puteri instalate de minim 50MW.
Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzator ;Se va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data limita de deschidere a candidaturilor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
-se va prezenta o declaratie cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil cu indeplinirea contractului de servicii;
-se vor prezenta documente care sa demonstreze participareaspecialistilor implicati (in derularea contractului), in cel putin un proiect similar care a vizat intretinerea de sisteme DCS ce deservesc instalatii de producere energie electrica si termica;
-se va nominaliza personalul specializat pentru asistenta tehnica de urgenta la sistemele DCS specificate (diagnoza si remediere a defectiunilor ce nu se pot rezolva prin serviciile on-call support) ;
De asemenea, se va prezenta angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are/angajat/angajate astfel de persoana/persoane)
Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta Formularul 8 completat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului
Informatii privind asocierea
Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei
Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati iar la III.2.3.b) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Certificat ISO 9001/2008
Se va prezenta certificatul ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau strainatate (obligatoriu acesta va fi pentru activitatea care face obiectul achizitiei). Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, Bucuresti, etaj 3, camera 315
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Inf.privind etapele desf.proced.: Etapa I ?PRESELECTIACANDIDATILOR Proc. de presel. a candit. se va desfasura la data si ora indicate in anuntul de particip.Cu aceasta ocazie se vordeschide plicurile op.ec.care si-au depus candidatura.Doc.de calif. prezentatese vor consemna intr-un proces verbal semnat de toti particip. la proced.. Numarul ofert. preselectati va fi de minim 3. Daca nr. candid. presel. este < 3, aut. contract. are dreptul de continua proced. conform art. 117, alin (2), lit.b) din OUG 34 / 2006. Dupa presel. candid. aut. cContrac. va transmite inv. de particip. la etapa a-II-a a proc. de neg. tuturor candid. preselectati, precizand pentru fiecare op. ec. inf. privind data de depunere si de neg. a ofertelor prelimin. Canditatiilor respinsi li se va transmite o notificare in care se vor preciza motivele resping..Etapa II-a ? NEGOCIEREA Derul. neg. se va face la data si ora indicate in inv. de particip.transmisa ofert. preselectati. Limba in care se va derula negocierea este lb rom.Termenii neg. se vor consemna in procese verbale de neg. interm. semnate de ambele parti. In cadrul neg. se vor det. toate asp. tehnice, financiare si juridice ale viitorului contract. Neg. va fi incheiata atunci cand fiecare particip. la negociere declara ca oferta prelim. ( negociata ) nu mai poate fi imbunat. Oferta finala va reconfirma rezult. neg. si se va depune in max.3zile de la notif. facuta de aut. contr. Gar. de particip se poate constitui: in lei -se va lua in calcul cursul BNR 4, 5694 lei/euro la data de 05.10.2012 pentru cuantumulgar.de particip. din Anexa B-Inf. privind loturile ; Contul de virament pentru gar.de particip. in leieste deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022;in EURO (conform Anexei B) contul de virament pentru gar.de particip.in euro este deschis la ALPHA BANK-Sucursala Dorobanti cod IBAN nr.RO28BUCU1111210954072 EUR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se vor respecta termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC S.E.BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Tel. +40 212751384, Fax: +40 212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer