Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LN2, LN3 electrolizor nr. 1 si 2, tip SEU 20


Anunt de participare (utilitati) numarul 141192/18.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Adresa postala: Soseaua Smardan nr. 3, Localitatea: Galati, Cod postal: 800700, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian-Cosmin Sava, Tel. +40 236448305, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 236448275, Adresa internet (URL): www.cetgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala sub autoritatea M.E.C.M.A. ? producere energie electrica si termica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LN2, LN3 electrolizor nr. 1 si 2, tip SEU 20
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul SC ELECTROCENTRALE GALATI SA
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 807 si 492, 207RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca se vor semna 2 ctr. subsecvente (cate unul pentru fiecare an) cu urm. valori estimate: Ctr.subsecvent 1: Val. est. min: 2345 lei, Val. est. max: 240101 lei; Ctr. subsecvent 2: Val. est. min: 2462 lei, Val. est. max: 252106 lei. Cant. min si max. ce ar putea face ob. unui singur ctr. subsecv. si cant. min si max. ale acordului-cadru sunt precizate in caietul de sarcini 82 cap X.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN2, LN3 electrolizor nr. 1 si 2, tip SEU 20, conform caiet de sarcini nr 82/2012 cu anexa nr. 1 si 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531200-8 - Servicii de intretinere a aparatelor cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini nr. 82/2012 cu anexa nr. 1 si 2
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 807 si 492, 207RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie de participare in valoare de 9.844, 14 lei cu perioada de valabilitate minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor financiare, si cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei financiare.Se constituie conform art. 86 al. (1) din HG nr. 925/2006.In cazul platii prin virament plata se poate face in conturile: RO32 RNCB 0141 0328 6541 0001 BCR Galati sauRO93 BRDE 180S V104 9458 1800 BRD Galati.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu deschiderea ofertei financiare preliminare.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 4.272, 206 lei, conform art. 278^1 litera b) din OUG 34 / 2006.Ofertele intarziate si cele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor financiare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 al. 1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Candidatul/operatorul economic va preciza clar in candidatura/oferta optiunea aleasa dintre cele doua modalitatati de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.prezentare formular 12A ?declaratie privind eligibilitatea?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului, operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se incadrareaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/ 2006;2.prezentare formular 12B ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3.prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta care demonstreaza ca procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (in conformitate cu Ordinul 314/2010 emis de ANRMAP);4.prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (conform formular anexat). Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/ 2006.Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant/tert sustinator. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Membrii Consiliului de Administratie: - Catalin Paraschiv- Presedinte
- Petre Tudor- membru
- Claudiu Iacob- membru
- Marcel Laurentiu Milea- membru
- Lupa Tudora- membru
Reprezentanti AGA: - Lidia Sandulescu Paun- Felicia Racasanu- Plosceanu Gabrielasi persoane din cadrul autoritatii contractante: - Petre Tudor ? Director General- Tatiana Pisu ? Director Economic- Mihaela Nestianu ? Director Comercial- Dorin Ciobotaru ? Director Reparatii- Laura Pacenschi ? Sef Serviciu Achizitii- Sorin Vasioiu ? Sef Serviciu Reparatii5.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat). Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant;6.Prezentare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (original sau copie certificata ?conform cu originalul? - formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine). Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat constatator (original/copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte:
a) obiectul de activitate al ofertantului;
b) eventualele mentiuni cu privire la procedura de insolventa.
Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat initial in copie certificata conform cu originalul;
- pentru persoane juridice/fizice straine - Documente similare emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (nu va fi luat in considerare anul in curs), conform formular anexat ?Fisa de informatii generale? - cel putin egala cu500.000 lei;
Pentru persoane juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de documente care sa confirme prestarea de servicii similare; lista va fi insotita de cel putin 1 sau max 2 documente/contracte/procese verbale de receptie prin care se confirma prestarea serviciilor similare (documente de confirmare ale prestarilor de servicii similare sunt: fotocopii ale partilor relevante ale contractelor ?prima si ultima pagina cu semnaturile, paginile cu obiectul contractului, durata, valoarea- si procese vervbale de receptie); Lista cu principalele servicii similare (inclusiv documentele atasate) trebuie sa includa un numar de cel putin 1 sau maxim 2 contracte de servicii similare duse la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 ani; prin servicii similare se inteleg servicii dereparatii la statii producere hidrogen (electrolizor) de tip constructiv similar;
2.Recomandari/documente constatatoare pentru toate serviciile similare de la pct. 1 la care s-au atasat documentele ce confirma prestarea serviciilor, intocmite de beneficiarul/clientul serviciului respectiv, indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat. (Aceste documente trebuie sa fie semnate de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului si sa contina obligatoriu urmatoarele informatii: numele benficiarului, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si daca au fost aduse la bun sfarsit). Prin formularea ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: -servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).
3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii:
- oferantul va prezenta o declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate si personalul muncitor de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in vederea prestarii serviciilor? formular anexat;
-pentru responsabilul de prestari servicii mentionat in lista se va anexa curriculum vitae.
4.Acord de asociere, in original, semnat de catre membrii asocierii, daca e cazul. Daca acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
5.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (conform formular 12G), si acord de subcontractare semnat, in original, daca e cazul.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
1.Copia certificatului sistemului calitatii, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, valabil la data deschiderii ofertelor, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?) .
Domeniul de activitate pentru care se certifica sistemul calitatii trebuie sa fie reparatii electrolizoare, statii/echipamente producere hidrogen.
2.Copia certificatului sistemului de management a mediului, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardulISO 14001/2005, valabil la data deschiderii ofertelor, , sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 11:00
Locul: Sediul SC Electrocentrale Galati SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Nr. min. candidati preselectati=3. Daca nr. candidatilor preselectati este
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer