Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LN3p Cazan nr.5 - mecanic - CET Sud - Inlocuire capete de distributie si tevi distributie la colectorii inferiori cazan


Anunt de participare (utilitati) numarul 124411/24.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala:  Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060021, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. 0214079973, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213166574, Adresa internet (URL):  www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 420, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751281, In atentia:  ing.Sorina Gavrilescu, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 420, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0212751281, In atentia:  ing.Sorina Gavrilescu, Email:  [email protected], Fax:  0212751472
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura SEB, Tel. 0212751208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LN3p Cazan nr.5 - mecanic - CET Sud - Inlocuire capete de distributie si tevi distributie la colectorii inferiori cazan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CET Sud
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN3p Cazan nr.5 - mecanic - CET Sud - Inlocuire capete de distributie si tevi distributie la colectorii inferiori cazan - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LN3p Cazan nr.5 - mecanic - CET Sud - Inlocuire capete de distributie si tevi distributie la colectorii inferiori cazan - detalii in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 174, 504.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 3490 lei; Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuiresi/sau cazier judiciar/certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire .Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formular 5 - certificat de participare la procedura, cu oferta independenta. Formular 6 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 din OG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul 7 privind principalele servicii , prestate in ultimii 3ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a serviciilor. Ofertantul va face dovada ca a executat cel putin un contract care a avut ca obiect reparatia unui cazan de abur energetic .Se va prezenta formularul 8 cuinformatii despre dotarile specifice: utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoare , etc.Se va prezenta o declaratie cu informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate decare dispune ofertantul pentru asigurarea controlului calitatii. Se va prezenta formularul 9 cuinformatii privind numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat si cadrelor de conducere.Se va prezenta formularul 10 privind subcontractantii, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului.Se va prezenta de catre contractant certificatul de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sauin strainatate (obligatoriu acesta va fi pe specificul achizitiei ? reparatii cazane energetice). Se accepta certificatele echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul.Ofertantul va face dovada ca detine autorizare ISCIRde reparare a cazanelor energetice de abur de minimde 525 t/h sau orice alt document echivalent cu aceasta autorizatie care probeaza in mod concludent indeplinirea acestei cerinte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezentarea documentelor solicitate impreuna cu formularul 7 (asa cum este precizat la pct.III.2.3)este obligatoriu a fi semnate de beneficiar deoarece obiectul achizitiei vizeaza in mod exclusiv cazanele energetice de abur. Detinatorii de cazane energetice de abur nu pot fi decat autoritati contractante conform art.8 lit.d) din OG34/2006; autoritati care au obligatia sa intocmeasca documente constatatoare in conformitate cu prevederile HGR 1337/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic SE Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 305, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Tel. 0212751386, Fax:  0212751405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer