Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LN4 linia 7 demineralizare et. II (proiectare, achizitie si montat armaturi, conducte, PIF)


Anunt de participare (utilitati) numarul 127572/04.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Adresa postala:  Soseaua Smardan nr. 3, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800700, Romania, Punct(e) de contact:  Sebastian-Cosmin Sava, Tel. 0236/448305, In atentia:  Serv. Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0236/448275, Adresa internet (URL):  www.cetgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala sub autoritatea M.E.C.M.A. ? producere energie electrica si termica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LN4 linia 7 demineralizare et. II (proiectare, achizitie si montat armaturi, conducte, PIF)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sediul SC ELECTROCENTRALE GALATI SA
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN4 linia 7 demineralizare et. II (proiectare, achizitie si montat armaturi, conducte, PIF)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45253100-6 - Lucrari de constructii de statii de demineralizare (Rev.2)
45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LN4 linia 7 demineralizare et. II (proiectare, achizitie si montat armaturi, conducte, PIF), conform caietului de sarcini anexat la prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 182, 014.3RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optiunile sunt descrise la sect.VI.3-Alte informatii deoarece acest camp are limita de 100 caractere
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 3.600 lei ; garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (original sau copie certificata ?conform cu originalul?- formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine, in termen de valabilitate).
- Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator (original sau copie legalizata) emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor si Certificat de inregistrare (copie certificata ?conform cu originalul?);
- Persoane juridice/fizice straine: Documente similare emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traducerea in limba romana (copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi si Date informative (copie certificata ?conf. cu originalul?);
- Declaratie privind cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani ? Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 185.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara: Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia de lucrari similare. Ofertantul trebuie sa prezinte contracte care sa indeplineasca cumulat urmatoarele conditii: - indeplinite in ultimii 5 ani; -au ca obiect lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul prezentei documentatii; prin lucrari similare se inteleg lucrari de inlocuire conducte, armaturi din PEHD sau PVC-U; -suma valorilor lucrarilor similare incluse in contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat 100000 lei.
- Fiecare fisa privind experienta similara va avea anexate urmatoarele documente: -copie dupa contract (prima si ultima pagina cu semnaturile, pagina cu obiectul contractului); -paginile cu liste cantitati de lucrari; -recomandarea emisa sau contrasemnata de beneficiarul lucrarilor; -proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
- Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: -se va nominaliza responsabilul tehnic cu executia lucrarilor;
- Decl. referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului;
- Decl. referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Decl. pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (in conformitate cu Ordinul 314/2010 emis de ANRMAP);
Continuarea documentelor solicitate se gaseste la sectiunea VI.3 - Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 11:00
Locul: sediul SC ELECTROCENTRALE GALATI SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Continuarea documentelor de la sectiunea III.2.3: -Copia certificatului sistemului calitatii, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardul de asigurare a calitatii ISO 9001:2008, valabil, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?). Conform art. 11 al.(4) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Optiuni: Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie conform art. 252 lit. k) din OUG 34/2006. Valoarea estimata a achizitiei s-a determinat prin luarea in considerare inclusiv a lucrarilor noi similare care pot fi achizitionate ulterior, astfel: valoare estimata a achizitiei-140.011 lei si valoare lucrari noi similare-42.003, 30 lei (maxim 30%).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrocentrale Galati SA - Compartiment Juridic
Adresa postala:  Soseaua Smardan nr. 3, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800700, Romania, Tel. 0236/448305, Email:  [email protected], Fax:  0236/448275, Adresa internet (URL):  www.cetgalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer