Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lociunte Sociale in mun Gheorgheni


Anunt de participare numarul 32043/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: Piata Libertatii nr 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel.0266364494, In atentia: Pal Laszlo, Email: [email protected], Fax: 0266364753, Adresa internet (URL): www.gyergyoph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.primariagheorgheni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lociunte Sociale in mun Gheorgheni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str Carierei fn intravilanun mun Gheorgheni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul implica lucrari de constructii a unui bloc cu P+3E+m cu 42 apartamente in intravilanul mun Gheorgheni, lucrare finantata de la bugetul de stat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un bloc cu P+3E+M cu 42 apartamente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.10.2007 pana la 27.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuanum de 5% din valoarea lucrarilor. Returnarea se face in doua etape: 70% LA SEMNAREA pv LA tERMINAREA lUCRARILOR SI 30% LA SEMNAREA PV la receptia finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarea finantata de la bugetul de stat, programat pentru anul 2007 suma de 800000 lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita autentificarea asocierii la ofertantul castigator.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru urmarirea lucrarilor se solicita fisa zilnica a lucrarilor.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitatile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultate exercitiilor pe ultimii 3 ani,
-declarare cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani,
-asigurarea riscului profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea ca operatorul economic are acces la valoarea necesara sau are la dispozitieresurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente a realiza lucrarea pe perioada impusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani,
-certificatele de buna executie a lucrarilor enumerate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa aiba atestari necesare conform legislatiei in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
58
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2007 11:00
Locul: Primaria mun Gheorgheni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de atribuire si membrii observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Comisia Nationala de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoles nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate sa fie depusa in cel mult 10 zile de la luarii la cunoatinta despre un act al autoritatii contractante pe care o considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic si dw Contencios Administrativ
Adresa postala: p-ta Libertatii nr 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Tel.0266364494, Email: [email protected], Fax: 0266364753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer