Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Locuinte sociale 32 apartamente, S+P+3E Borsec, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 31894/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Borsec
Adresa postala: Str.Carpati nr.6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Punct(e) de contact: Jazsef Mik, Tel.0266337001, Email: [email protected], Fax: 0266337007, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Locuinte sociale 32 apartamente, S+P+3E Borsec, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Borsec, str.Toplitei fn
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie si proiectare Bloc de locuinte sociale cu 32 apartamente, S+P+3E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Apartamente (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si construirea blocului de locuinte sociale 32 ap.Cantitati totale conform Studiu de fezabilitate.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 544, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu prevederile Legii locuintei nr.114/1996.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau contractor general cu subcontractare sau intr-un grup de operatori (asociere).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, formular 12A2.Declaratie privind neincadrarea in art.181, formular 12B3.Prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii licitatiei, ( emise cu maxim 30 zile inainte.)Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: -Bugetul de stat (bugetul consolidat)-Bugetul local-Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate dintarile respective (in original si in traducere legalizata)4. Se va prezenta imputernire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sasemneze oferta, documentele ofertei si contractul5. Cazier judiciar in original cu valabilitate la data sedintei de deschidere.6. Pentru persoane juridice romane Certificat constatator emis de oficiul registruluicomertului in original valabil la data deschiderii licitatiei7. Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate bancara: Din acest document trebuie sa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarilor (de catre constructor) pe o perioada de minim 4 luniIdentificare financiara : prezentata pentru fiecare banca in care ofertantul are cont deschis2. Prezentarea in copie a bilantului auditat pe anul de referinta 2006 in extras.3. Completare formular anexat INFORMATII GENERALE4. Solvabilitate patrimoniala5. Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Obligatoriu Bilant pozitiv (active circulare nete>0 Valoare minima impusa, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, minim 5.000.000 RON pentru constructor si 170.000 RON pentru proiectant Solvabilitate patrimoniala: nivel minim impus 30 %. Lichiditate generala: nivel minim impus 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani pentru constructor si lista principalelor prestari de servicii (proiectare) in ultimii 3 ani.
*Completarea unui formular F.12E pentru proiectant, respectiv F.12F pentru constructor*Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, (process verbal de predare-primire a proiectului), recomandare avizata de ISC teritorial.2. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;3. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate in in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului*Prezentarea de documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului;*Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului*Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;4. completare formular model anexa. EXPERIENTANTA SIMILARA.5. Informatii pentru subcontractantiCompletarea unei declaratii F.12G cu anexa acestuia si un formular model (acord de subcontractare), cu subcontractantii si specializarea acestora.6. Informatii privind asociereaSe completeaza formularul model Acord de asociere.Oferta terbuie sa cupprinda toate informatiile solicitate de la fiecare partener precum si partea/partile de lucrari executate de fiecare.Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii7. Standarde de asigurarea calitatiiCertificat ISO 9001 din domeniu, si prezentarea sistemului propriu de asigurare a calitatii elaborat pentru lucrarea supusa licitatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA Se stabileste ca limita minima impusa, realizarea in ultimii 3 ani, a cel putin a unui contract similar in valoare minima de 100.000 Ron pentru proiectant, respectiv in ultimii 5 ani a unei lucrari similare in valoare de minim 1.500.000 RON pentru constructor. PERSONALUL TEHNIC - cerinte minime Studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime in specialitate pentru seful de santier, atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru responsabil tehnic cu executia, cu valabilitate in momentul depunerii ofertei. Expertii cheie care participa la elaborarea documentatiilor de proiectare : experienta generala in proiectare minim 3 ani ; Experienta specifica : minim 3 proiecte similare elaborate ; SUBCONTRACTANTII Se accepta o pondere maxima. Pentru subcontractarea lucrari 30 % din valoarea contractului. ASOCIERE Liderul asociatiei trebuie sa indeplineasca prin forte proprii minim 51 % din valoarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria Primariei sau cu ordin de plata in contul nr.RO90TREZ35721360250XXXXX deschis la Trezoreria Borsec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei oras Borsec, str.Carpati nr.6/A, jud.Harghita, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, persoane delegate de organele abilitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la sediul autoritatii contractante in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului oras Borsec
Adresa postala: Str.Carpati nr.6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Tel.0266337001, Email: [email protected], Fax: 0266337007, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer