Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOCUINTE SOCIALE EFORIE SUD


Anunt de participare numarul 31444/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL EFORIE (CONSILIUL LOCAL EFORIE)
Adresa postala: STRADA PROGRESULUI NR. 1, Localitatea: Eforie Sud, Cod postal: 905360, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA GRECEANU, Tel.0241/748633, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/748979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de administrare generala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LOCUINTE SOCIALE EFORIE SUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: EFORIE SUD str.Republicii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE A UNEI CLADIRI PENTRU LOCUIT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTII
Valoarea estimata fara TVA: 4, 599, 655RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
90000 LEI CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL CONSILIULUI LOCAL EFORIE NR. RO 19 TREZ 23650XXX000022 TREZORERIA EFORIE CUI 4617794 SAU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL DE DEZVOLTARE SI SURSE PROPRII ALE BUGETULUI LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI ECONOMICI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE CANDIDATURA SAU OFERTA COMUNA.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006. Formularul 12B
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12 C
4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii licitatiei. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata.
Neprezentarea la sedinta de dechidere a ofertelor atrage descalificarea ofertantului.
5.Declaratie privind inexistenta starii de falimentB.2. Documente care dovedesc inregistrarea: Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala din care sa rezulte ca ofertantul poate executa lucrari similare cu obiectul achizitiei. Documentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata.2.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala. Documentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata.Neprezentarea la sedinta de dechidere a ofertelor atrage descalificarea ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiara
a.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: [x] solicitat[ ] nesolicitat
Ofertantul are obligativitatea de a prezenta dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ania caruivaloare este egala sau mai mare cu 23000000 lei, echivalentul a 7000000 EURO .
b.Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100)
[] solicitat[x] nesolicitat
c.Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)
[] solicitat[x] nesolicitat
d.Ofertantul are obligativitatea prezentarii Bilantului contabil sia Contului de profit si pierderi la ultima raportare fiscala, vizat si inregistrat de organele competente. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata. Neprezentarea la sedinta de dechidere a ofertelor atrage descalificarea ofertantului.
e.Scrisoare de bonitate din partea unei banci sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata. Neprezentarea la sedinta de dechidere a ofertelor atrage descalificarea ofertantului.
i.[x] solicitat[ ] nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul 12F)2.Experienta similara Ofertantul are obligativitatea de a prezenta dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 5 ani, a unor contracte de valoare minima, cumulat de 1.100.000 Ron exclusiv T.V.A., echivalentul a 340.000 EURO.
3.Lista cuprinzind subcontractantii si asociatii insotita de acordurile de subcontractare si asociere; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% ( in exprimare valorica ) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul 12G.
4.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.(Formularul 12H.)
5.Resurse umane Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereFormular nr.12I
Ofertantul are obligativitatea de a prezenta o declaratie care sa contina informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima constituirea unei echipe formata din specialisti in domeniu care sa acopere toata gama de lucrari specifice. Ofertantul va prezenta CV-uri din care a rezulte calificari ale personalului de conducere propus pentru conducerea lucrarii , pentru reponsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu asigurarea calitatii.
6.recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru lucrari similare.
i.[x ] solicitat[ ] nesolicitat
7.documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii conform standardului ISO 9001.8.documente emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si respectarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale, conform standardului OHSAS18001.
9.documente emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si respectarea sistemului de management al mediului conform standardului ISO14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
ECONOMIC- FINANCIAR
80%
Descriere:
2.
TEHNIC
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE LA CASIERIA PRIMARIEI EFORIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 12:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI EFORIE .str.Progresului nr.1 Eforie Sud jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CONTOR CATALIN, NASIPALI FEDIN, ZAMBILA LUCIAN
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIE IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI EFORIE ( BIROUL JURIDIC)
Adresa postala: STR. PROGRESULUI NR.1, Localitatea: EFORIE SUD, Cod postal: 905360, Romania, Tel.0241/748633, Fax: 0241/748979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer