Licitatie Publica - Locuinte sociale str.Hotar, municipiul Aiud- Retele exterioare apa si canal
Anunt de participare numarul 63963/16.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Aiud
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: Delia Florea, Tel.0258861310, Email: [email protected], Fax: 0258861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Locuinte sociale str.Hotar, municipiul Aiud- Retele exterioare apa si canal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Aiud, strada Hotar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in executia lucrarilor de alimentare cu apa, in vederea asigurarii debitului de consum si a debitului de incediu, precum si a lucrarilor de evacuare a apelor uzate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de instalatii de apa si canalizare.
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 4.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Forma de constituire a garantiei de participare: fie prin scrisoare de garantie bancara, fie prin virament in contul RO43TREZ0045006XXX000491 deschis la Trezoreria Aiud.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator in nume propriu; asociere cu nominalizarea liderului de asociatie; subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in preved.art.181 din OUG nr.34/2006.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata ;
-Certificatul de inmatriculare in copie - certificata cu semnatura si stampila societatii, pentru conformitatea cu originalul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor contracte de lucrari executatein ultimii 5 ani ;
- Ofertantul va prezenta un contract de lucrari de instalatii de apa si canal. Se va prezenta copie dupa contractul de lucrari; Valoarea minima impusa pentru contractul solicitat este de 50.000 lei;
-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
-Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ;
-Daca este cazul, se completeaza lista cuprinzand subcontractantii / asociatii, insotita si de acordurile de subcontractare sau asociere;
-Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: -Scrisoare de intentie;
-in numerar la casieria autoritatii contractante;
-sau virament cu ordin de plata in contul RO84 TREZ 00421360250XXXXX.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 12:00
Locul: Sala de Sedinte a Primariei municipiului Aiud.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor; imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Locala, Juridic
Adresa postala: Str.Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Tel.0258-861310, Email: [email protected], Fax: 0258-861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 13:36