Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1 - "Expertiza tehnica pe autostrada A 1, sectoarele: calea 1(km 10+600 - km 16+600 si km 46+000 - km 52+000) si calea 2 (km 17+500 - km 23+000; km 49+500 - km 54+500 si km 87+000 km 93+000)"Lot 2 - "Expertiza tehnica pentru: Reabilitare DN 73, km


Anunt de participare numarul 75278/09.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti -B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lot 1 - "Expertiza tehnica pe autostrada A 1, sectoarele: calea 1(km 10+600 - km 16+600 si km 46+000 - km 52+000) si calea 2 (km 17+500 - km 23+000; km 49+500 - km 54+500 si km 87+000 km 93+000)"Lot 2 - "Expertiza tehnica pentru: Reabilitare DN 73, km 1+285 - km 7+000 si largire de la 2 la 4 benzi de circulatie pe DN 73, km 11+000 - km 13+800
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pentru Lot 1: Autostrada A 1
Pentru Lot 2: DN 73
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 - "Expertiza tehnica pe autostrada A 1, sectoarele: calea 1(km 10+600 - km 16+600 si km 46+000 - km 52+000) si calea 2 (km 17+500 - km 23+000; km 49+500 - km 54+500 si km 87+000 km 93+000) "Lot 2 - "Expertiza tehnica pentru: Reabilitare DN 73, km 1+285 - km 7+000 si largire de la 2 la 4 benzi de circulatie pe DN 73, km 11+000 - km 13+800
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - "Expertiza tehnica pe autostrada A 1, sectoarele: calea 1(km 10+600 - km 16+600 si km 46+000 - km 52+000) si calea 2 (km 17+500 - km 23+000; km 49+500 - km 54+500 si km 87+000 km 93+000)"Lot 2 - "Expertiza tehnica pentru: Reabilitare DN 73, km 1+285 - km 7+000 si largire de la 2 la 4 benzi de circulatie pe DN 73, km 11+000 - km 13+800
Valoarea estimata fara TVA: 413, 784RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare : Lot 1 3.400 lei - Lot 2 700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri primite de la bugetul de stat pentru intretinerea infrastructurii rutiere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatelor privind obligatiile de plata:
-catre bugetul de stat consolidat la 28.02.2009;
-catre bugetul local la data de 28.02.2009
-CertificatemisdeOficiulRegistruluiComertuluide pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere, original sau copie legalizata.
-Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2006 si 2007, vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/sau, dupa caz, rapoarte anuale-
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima este de: 681.399 lei (162.909 euro) pentru lotul 1146.169 lei (34.946 euro) pentru lotul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -Experienta similara
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea unui contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii similare de expertiza tehnica in domeniul drumurilor nationale sau autostrazilor, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani-Certificarea sistemului calitatii-
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sau inceperea procesului de certificare a sistemului de management a calitatii, respectiv ISO 9001/2000-Resurse tehnice-Resurse umane-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima, fara TVA, este de :102.210 lei (24.436euro) pentru lotul 121.925 lei (5.242euro) pentru lotul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 09:30
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti -B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030184, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.272 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer