Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1 : achizitia de aerisiri automate combinate;Lot 2 : achizitia de coliere din inox pentru reparatii conducte de apa potabila ;


Anunt de participare (utilitati) numarul 129415/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Cezarina Cristea, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot 1 : achizitia de aerisiri automate combinate;Lot 2 : achizitia de coliere din inox pentru reparatii conducte de apa potabila ;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 : achizitia de aerisiri automate combinate;Lot 2 : achizitia de coliere din inox pentru reparatii conducte de apa potabila ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44167200-0 - Flanse si coliere pentru reparatii (Rev.2)
42131100-7-Vane definite dupa functie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 : achizitia de aerisiri automate combinate
Cantitatea de produse= 210 buc
LOT 2 : achizitia de coliere din inox pentru reparatii conducte de apa potabilaCantitatea de produse= 8656 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 268, 643RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1 = 1.830 lei;Lot 2 = 10.860 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta;Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip, emise de organismele competente, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii candidaturilor.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local prin prezentarea formularelor tip, emise de organismele competente, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii candidaturilorCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, Certificatul de inregistrare a societatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Certificatul de inregistrare societate/persoana juridica va fi depus in copie legalizata sau certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil: a) la data de 31.12.2010
b) la data de 30.06.2011
care vor fi vizate si inregistrate de organele competente;Cifra de afaceri: valoarea cifrei medii de afaceri a operatorului economic pentru: - Lot 1 : sa fie mai marede 360.000 lei, in ultimii trei ani.;
- Lot 2: sa fie mai marede 2.100.000 lei, in ultimii trei ani.;
Se impune un nivel minim de lichiditate generala:
Calculul coeficientului: Lichiditate generala se prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formula de mai jos. Acesta se va calcula cu date din bilantul contabil de la data de 31.12.2010.
Acest coeficientse calculeaza conform OMF 3055/2009 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Lichiditate generala: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie > 90%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de piese se confirma prin prezentarea unor documente/cerificate emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care clientul beneficiar este un client privat si, din motive obiective nu are posibilitatea obtinerii acestor documente, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Conditie minima: totalitatea livrarilor din ultimii 3 ani, de produse similare celor care fac obiectul contractului, pentru: - Lot 1 = trebuie sa fie de minim180.000 lei;
- Lot 2 = trebuie sa fie de minim1.000.000 lei;Referinte din partea clientilor
Vor fi prezentate documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale, emise de autoritati contractante in ultimii doi ani, pentru contracte similare.Agrementul si Avizul tehnic pentru piesele care fac obiectul contractului, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE - documentul se poate depune in copie certificata pentru conformitate cu originalul, sub semnatura si stampila operatorului economic. La solicitarea autoritatii contractante, operatorii economici au obligatia de a prezenta originalul documentului pentru verificarea conformitatii.
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant. Certificatul trebuie emis de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 10:30
Locul: Directia Juridica- Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un reprezentant al op.ec.care va prezenta comisiei autoritatii contractante imputernicirea scrisa si semnatade conducatorul societatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, Etaj 2, Ap. 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer