Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1 Executie lucrari de reabilitare Sala CMA Centrul de Apeluri;Lot 2 Executie lucrari de reabilitare Laboratoare Ape Uzate Drumetului;Lot 3 Proiectare si executie lucrari extindere incinta arhiva GIS; Lot 4 - Proiectare si executie lucr


Anunt de participare (utilitati) numarul 27493/09.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Dedu, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot 1 Executie lucrari de reabilitare Sala CMA Centrul de Apeluri;Lot 2 Executie lucrari de reabilitare Laboratoare Ape Uzate Drumetului;Lot 3 Proiectare si executie lucrari extindere incinta arhiva GIS; Lot 4 - Proiectare si executie lucrari de reabilitare fatada si intrare principala Uzina Crivina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locatiile aferente primelor 3 loturi sunt pe terit. Mun. Bucuresti iar Locatia lucr.din lot.4-in Jud. Giurgiu, Com Ogrezeni.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 Executie lucrari de reabilitare Sala CMA Centrul de Apeluri;Lot 2 Executie lucrari de reabilitare Laboratoare Ape Uzate Drumetului;Lot 3 Proiectare si executie lucrari extindere incinta arhiva GIS;Lot 4 - Proiectare si executie lucrari de reabilitare fatada si intrare principala Uzina Crivina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Executie lucrari de reabilitare Sala CMA Centrul de Apeluri;Lot 2 Executie lucrari de reabilitare Laboratoare Ape Uzate Drumetului;Lot 3 Proiectare si executie lucrari extindere incinta arhiva GIS;Lot 4 - Proiectare si executie lucrari de reabilitare fatada si intrare principala Uzina Crivina
Valoarea estimata fara TVA: 642, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1750 lei;Lot 2910 lei;Lot 32.030 lei;Lot 42.670 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare-proprii ANB. Modalitatea de plata specificata in fisa de date a achizitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente , in original.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente;
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Se vor prezenta prin inscrisuri distincte din bilant, urmatorii indicatori:
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani > 250.000 Euro/an.
- Lichiditate: active circulante/datorii curentex100; indicatorul trebuie sa fie peste procentul de 100%
- Solvabilitate: capitalul propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente din care sa reiasa ca op.ec.a prestat lucrari similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 150.000 Euro/an.Se solicita prezentarea a minim 3 recomandari din partea clientilor cu care a incheiat contractele depuse ca experienta similara.Recomandarile vor fi din partea altor autoritati contractante decat SC Apa Nova Bucuresti SA.Operatorul economic va prezenta lista contractelor in curs in 2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 12:00
Locul: Directia Logistica-Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2 (cladirea Universul), sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea operatorilor economici care au depus oferta cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu. nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer